Yangiliklar
![]() |
Приложение 4 к Правилам составления, утверждения и представления периодических финансовых отчетов организациями, финансируемыми из Государственного бюджета Республики Узбекистан |
|||||
ОТЧЕТ о движении денежных средств по Фонду развития бюджетной организации |
||||||
на 01.10.2019 | ||||||
Организация: | Хоразм вилоят адлия бошкармаси | |||||
Периодичность: | 1 октября | |||||
Уровень бюджета: | Областной | |||||
Единица измерения: | тыс. сум | |||||
Л/С: | 400121860334017950100009001 | |||||
Показатели | Сумма | |||||
1. Остаток денежных средств на начало года | 187 626,30 | |||||
2. Поступления доходов в отчетный период - всего | 597 807,50 | |||||
2.1 Поступило доходов (поступлений) за отчетный период | 597 807,50 | |||||
в том числе: | ||||||
а) от производства и реализации товаров (работ, услуг) | 91 704,80 | |||||
б) от предоставления в аренду временно не используемых помещений и другого государственного имущества | ||||||
в) от спонсорской (безвозмездной) помощи бюджетным организациям, оказываемой юридическими и физическими лицами | ||||||
г) другие поступления | 506 102,70 | |||||
д) от сэкономленных бюджетных средств в конце последнего рабочего дня отчетного квартала | ||||||
2.2 Поступления за счет остатка прошлого года | ||||||
3. Кассовые расходы, осушествленные в отчетном периоде - всего | 281 933,70 | |||||
3.1 Кассовые расходы | 281 933,70 | |||||
3.2 Возврат остатка(9919, 9818) | ||||||
4. Остаток денежных средств на конец отчетного периода | 503 500,10 | |||||
4.1 Остаток средств на транзитном счете на конец отчетного периода | ||||||
Расшифровка расходов | ||||||
Наименование расходов | категория | статья и подстатья | элемент | Кассовые расходы-всего | Фактические расходы (по субсчету 261) | |
ВСЕГО | X | X | X | 281 933,70 | 371 735,80 | |
Заработная плата | 41 | 10 | 000 | 30 197,20 | 30 197,20 | |
Заработная плата в денежной форме | 41 | 11 | 000 | 30 197,20 | 30 197,20 | |
Основная заработная плата | 41 | 11 | 100 | 30 197,20 | 30 197,20 | |
I-группа "Заработная плата и приравненные к ней платежи" | X | X | X | 30 197,20 | 30 197,20 | |
Взносы / отчисления на социальные нужды | 41 | 20 | 000 | 7 549,30 | 7 549,30 | |
Реально производимые взносы/отчисления на социальные нужды | 41 | 21 | 000 | 7 549,30 | 7 549,30 | |
Единый социальный платеж | 41 | 21 | 100 | 7 549,30 | 7 549,30 | |
II-группа "Начисления на заработную плату" | X | X | X | 7 549,30 | 7 549,30 | |
Проектирование основных средств | 43 | 10 | 000 | 6 308,10 | 6 308,10 | |
Здания | 43 | 11 | 000 | 6 308,10 | 6 308,10 | |
Нежилые здания | 43 | 11 | 200 | 6 308,10 | 6 308,10 | |
III-группа "Капитальные вложения" | X | X | X | 6 308,10 | 6 308,10 | |
РАСХОДЫ ПО ТОВАРАМ И УСЛУГАМ | 42 | 00 | 000 | 96 295,80 | 145 807,40 | |
Командировочные расходы | 42 | 10 | 000 | 28 951,30 | 25 667,90 | |
В пределах республики | 42 | 11 | 000 | 28 951,30 | 25 667,90 | |
Содержание и текущий ремонт | 42 | 30 | 000 | 1 000,00 | 1 000,00 | |
Машины, оборудования и техника | 42 | 34 | 000 | 1 000,00 | 1 000,00 | |
Прочие машины, оборудования, техника и передаточные устройства | 42 | 34 | 900 | 1 000,00 | 1 000,00 | |
Иситиш қозонлари | 42 | 34 | 950 | 1 000,00 | 1 000,00 | |
Расходы запасов материальных оборотных средств | 42 | 50 | 000 | 12 654,40 | 65 696,70 | |
Прочие материальные оборотные средства | 42 | 52 | 000 | 12 654,40 | 65 696,70 | |
Товарно-материальных запасов | 42 | 52 | 100 | 9 118,50 | 62 178,50 | |
Товарно-материальных запасов (кроме бумаги) | 42 | 52 | 110 | 9 118,50 | 62 178,50 | |
Одежды, обуви и постельных принадлежностей | 42 | 52 | 200 | 2 734,10 | 2 734,10 | |
Продуктов питания | 42 | 52 | 300 | 801,90 | 784,10 | |
Другие расходы на приобретение товаров и услуг | 42 | 90 | 000 | 53 690,00 | 53 442,90 | |
Расходы на обучение | 42 | 91 | 000 | 2 405,00 | 2 405,00 | |
Телефонные, телекоммуникационные и информационные услуги | 42 | 92 | 000 | 16 005,90 | 15 921,10 | |
Телефонные, телеграфные и почтовые услуги | 42 | 92 | 100 | 16 005,90 | 15 921,10 | |
Прочие расходы на приобретение товаров и услуг | 42 | 99 | 000 | 35 279,10 | 35 116,70 | |
Прочие расходы на приобретение товаров и услуг | 42 | 99 | 990 | 35 279,10 | 35 116,70 | |
РАСХОДЫ ПО ОСНОВНЫМ СРЕДСТВАМ | 43 | 00 | 000 | 132 460,40 | 172 750,80 | |
Приобретение основных средств | 43 | 50 | 000 | 132 460,40 | 172 750,80 | |
Здания | 43 | 52 | 000 | 80 287,40 | ||
Жилые здания | 43 | 52 | 100 | 8 741,00 | ||
Нежилые здания | 43 | 52 | 200 | 71 546,40 | ||
Машины, оборудования и техника | 43 | 54 | 000 | 130 260,40 | 89 980,40 | |
Транспортные средства | 43 | 54 | 100 | 11 149,40 | ||
Прочие машины и оборудование | 43 | 54 | 900 | 130 260,40 | 78 830,90 | |
Мебель и офисное оборудование | 43 | 54 | 910 | 11 990,60 | ||
Компьютерное оборудование, вычислительная, аудио-видео техника, информационная технология и принадлежности | 43 | 54 | 920 | 70 718,30 | 47 744,20 | |
Приборы учета электроэнергии и коммунальных услуг | 43 | 54 | 930 | 250,10 | ||
Иситиш қозонлари | 43 | 54 | 950 | 4 310,10 | 287,30 | |
Прочая техника | 43 | 54 | 990 | 55 232,00 | 18 558,70 | |
Другие виды расходов по приобретению основных средств | 43 | 55 | 000 | 2 200,00 | 2 483,10 | |
Библиотечный фонд | 43 | 55 | 300 | 2 200,00 | 2 483,10 | |
СОЦИАЛЬНЫЕ ПОСОБИЯ | 47 | 00 | 000 | 6 923,00 | 6 923,00 | |
Социальные пособия работодателей | 47 | 30 | 000 | 6 923,00 | 6 923,00 | |
Социальные пособия, предоставляемые работодателями в денежной форме | 47 | 31 | 000 | 6 923,00 | 6 923,00 | |
ДРУГИЕ РАСХОДЫ | 48 | 00 | 000 | 2 200,00 | 2 200,00 | |
Различные прочие расходы | 48 | 20 | 000 | 2 200,00 | 2 200,00 | |
Текущие | 48 | 21 | 000 | 2 200,00 | 2 200,00 | |
Различные прочие расходы | 48 | 21 | 100 | 2 200,00 | 2 200,00 | |
Электрон давлат харидларида иштирок этиш учун закалат тулови харажатлари | 48 | 21 | 140 | |||
Прочие расходы | 48 | 21 | 190 | 2 200,00 | 2 200,00 | |
IV-группа "Другие расходы" | X | X | X | 237 879,20 | 327 681,20 |
![]() |
Приложение № 2 к Правилам составления, утверждения и представления месячных, квартальных и годовых бухгалтерских отчетов организациями, финансируемыми из Государственного бюджета Республики Узбекистан |
||||||||
О Т Ч Е Т об исполнении сметы расходов |
|||||||||
на 01.10.2019 | |||||||||
Наименование организации: | Хоразм вилоят адлия бошкармаси | ||||||||
Раздел 7033 подраздел 602 глава 009 | |||||||||
Отчетный период: | 1 октября | ||||||||
Министерство: | |||||||||
Уровень бюджета: | |||||||||
Еденица измерения: тыс. сум | |||||||||
Л/С: | 100021860334017033602009001 | ||||||||
Категория |
Статья и подстатья |
Элемент | Наименование расходов | Код строки |
Утвержденный (уточненный) план |
Профинан- сировано за отчетный период |
Всего кассовых расходов |
Всего фактические расходы |
|
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
41 | 10 | 000 | Заработная плата | 01 | 594 028,0 | 581 632,3 | 581 632,3 | 616 106,8 | |
41 | 11 | 000 | Заработная плата в денежной форме | 02 | 594 028,0 | 581 632,3 | 581 632,3 | 616 106,8 | |
41 | 11 | 100 | Основная заработная плата | 03 | 594 028,0 | 581 632,3 | 581 632,3 | 616 106,8 | |
47 | 11 | 100 | Пособия | 04 | 5 623,4 | 5 623,4 | 5 890,0 | ||
47 | 11 | 120 | Пособия по временной нетрудоспособности | 05 | 5 623,4 | 5 623,4 | 5 890,0 | ||
X | X | X | I-группа "Заработная плата и приравненные к ней платежи" | 06 | 594 028,0 | 587 255,8 | 587 255,8 | 621 996,8 | |
41 | 20 | 000 | Взносы / отчисления на социальные нужды | 07 | 148 463,0 | 144 908,5 | 144 908,5 | 154 526,7 | |
41 | 21 | 000 | Реально производимые взносы/отчисления на социальные нужды | 08 | 148 463,0 | 144 908,5 | 144 908,5 | 154 526,7 | |
41 | 21 | 100 | Единый социальный платеж | 09 | 147 963,0 | 144 408,5 | 144 408,5 | 154 026,7 | |
41 | 21 | 200 | Другие взносы/отчисления на социальные нужды | 10 | 500,0 | 500,0 | 500,0 | 500,0 | |
X | X | X | II-группа "Начисления на заработную плату" | 11 | 148 463,0 | 144 908,5 | 144 908,5 | 154 526,7 | |
42 | 00 | 000 | РАСХОДЫ ПО ТОВАРАМ И УСЛУГАМ | 12 | 39 258,0 | 37 019,9 | 36 385,2 | ||
42 | 10 | 000 | Командировочные расходы | 13 | 600,0 | 600,0 | 600,0 | ||
42 | 11 | 000 | В пределах республики | 14 | 600,0 | 600,0 | 600,0 | ||
42 | 20 | 000 | Коммунальные услуги | 15 | 15 500,0 | 14 858,5 | 14 858,5 | ||
42 | 21 | 000 | Электроэнергия | 16 | 5 400,0 | 5 399,9 | 5 399,9 | ||
42 | 22 | 000 | Природный газ | 17 | 9 200,0 | 9 199,8 | 9 199,8 | ||
42 | 24 | 000 | Холодная вода и канализация | 18 | 900,0 | 258,8 | 258,8 | ||
42 | 50 | 000 | Расходы запасов материальных оборотных средств | 19 | 1 000,0 | ||||
42 | 52 | 000 | Прочие материальные оборотные средства | 20 | 1 000,0 | ||||
42 | 52 | 100 | Товарно-материальных запасов | 21 | 1 000,0 | ||||
42 | 52 | 110 | Товарно-материальных запасов (кроме бумаги) | 22 | 1 000,0 | ||||
42 | 90 | 000 | Другие расходы на приобретение товаров и услуг | 23 | 22 158,0 | 21 561,4 | 20 926,7 | ||
42 | 92 | 000 | Телефонные, телекоммуникационные и информационные услуги | 24 | 6 000,0 | 5 414,0 | 4 779,2 | ||
42 | 92 | 100 | Телефонные, телеграфные и почтовые услуги | 25 | 3 120,0 | 2 534,0 | 1 899,2 | ||
42 | 92 | 200 | Информационные и коммуникационные услуги | 26 | 2 880,0 | 2 880,0 | 2 880,0 | ||
42 | 99 | 000 | Прочие расходы на приобретение товаров и услуг | 27 | 16 158,0 | 16 147,4 | 16 147,4 | ||
42 | 99 | 990 | Прочие расходы на приобретение товаров и услуг | 28 | 16 158,0 | 16 147,4 | 16 147,4 | ||
X | X | X | IV-группа "Другие расходы" | 29 | 39 258,0 | 37 019,9 | 37 019,9 | 36 385,2 | |
X | X | X | ВСЕГО | 30 | 781 749,0 | 769 184,2 | 769 184,2 | 812 908,6 |
![]() |
Приложение № 2 к Правилам составления, утверждения и представления месячных, квартальных и годовых бухгалтерских отчетов организациями, финансируемыми из Государственного бюджета Республики Узбекистан |
||||||||
О Т Ч Е Т об исполнении сметы расходов |
|||||||||
на 01.10.2019 | |||||||||
Наименование организации: | Хоразм вилоят адлия бошкармаси | ||||||||
Раздел 7033 подраздел 602 глава 009 | |||||||||
Отчетный период: | 1 октября | ||||||||
Министерство: | |||||||||
Уровень бюджета: | |||||||||
Еденица измерения: тыс. сум | |||||||||
Л/С: | 100021860334017033602009002 | ||||||||
Категория |
Статья и подстатья |
Элемент | Наименование расходов | Код строки |
Утвержденный (уточненный) план |
Профинан- сировано за отчетный период |
Всего кассовых расходов |
Всего фактические расходы |
|
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
41 | 10 | 000 | Заработная плата | 01 | 466 648,0 | 450 281,3 | 450 281,3 | 469 926,8 | |
41 | 11 | 000 | Заработная плата в денежной форме | 02 | 466 648,0 | 450 281,3 | 450 281,3 | 469 926,8 | |
41 | 11 | 100 | Основная заработная плата | 03 | 466 648,0 | 450 281,3 | 450 281,3 | 469 926,8 | |
47 | 11 | 100 | Пособия | 04 | 8 300,1 | 8 300,1 | 8 300,1 | ||
47 | 11 | 120 | Пособия по временной нетрудоспособности | 05 | 8 300,1 | 8 300,1 | 8 300,1 | ||
X | X | X | I-группа "Заработная плата и приравненные к ней платежи" | 06 | 466 648,0 | 458 581,3 | 458 581,3 | 478 226,8 | |
41 | 20 | 000 | Взносы / отчисления на социальные нужды | 07 | 116 837,0 | 113 245,3 | 113 245,3 | 117 844,7 | |
41 | 21 | 000 | Реально производимые взносы/отчисления на социальные нужды | 08 | 116 837,0 | 113 245,3 | 113 245,3 | 117 844,7 | |
41 | 21 | 100 | Единый социальный платеж | 09 | 116 474,0 | 112 882,3 | 112 882,3 | 117 481,7 | |
41 | 21 | 200 | Другие взносы/отчисления на социальные нужды | 10 | 363,0 | 363,0 | 363,0 | 363,0 | |
X | X | X | II-группа "Начисления на заработную плату" | 11 | 116 837,0 | 113 245,3 | 113 245,3 | 117 844,7 | |
42 | 00 | 000 | РАСХОДЫ ПО ТОВАРАМ И УСЛУГАМ | 12 | 13 798,0 | 10 277,3 | 8 228,1 | ||
42 | 10 | 000 | Командировочные расходы | 13 | 4 250,0 | 2 929,2 | 879,2 | ||
42 | 11 | 000 | В пределах республики | 14 | 4 250,0 | 2 929,2 | 879,2 | ||
42 | 20 | 000 | Коммунальные услуги | 15 | 5 150,0 | 3 048,1 | 3 040,1 | ||
42 | 21 | 000 | Электроэнергия | 16 | 2 700,0 | 900,0 | 900,0 | ||
42 | 22 | 000 | Природный газ | 17 | 2 300,0 | 1 999,8 | 1 999,8 | ||
42 | 24 | 000 | Холодная вода и канализация | 18 | 150,0 | 148,4 | 140,4 | ||
42 | 50 | 000 | Расходы запасов материальных оборотных средств | 19 | 8,8 | ||||
42 | 52 | 000 | Прочие материальные оборотные средства | 20 | 8,8 | ||||
42 | 52 | 100 | Товарно-материальных запасов | 21 | 8,8 | ||||
42 | 52 | 110 | Товарно-материальных запасов (кроме бумаги) | 22 | 8,8 | ||||
42 | 90 | 000 | Другие расходы на приобретение товаров и услуг | 23 | 4 398,0 | 4 300,0 | 4 300,0 | ||
42 | 92 | 000 | Телефонные, телекоммуникационные и информационные услуги | 24 | 4 398,0 | 4 300,0 | 4 300,0 | ||
42 | 92 | 100 | Телефонные, телеграфные и почтовые услуги | 25 | 1 998,0 | 1 900,0 | 1 900,0 | ||
42 | 92 | 200 | Информационные и коммуникационные услуги | 26 | 2 400,0 | 2 400,0 | 2 400,0 | ||
42 | 99 | 000 | Прочие расходы на приобретение товаров и услуг | 27 | |||||
42 | 99 | 990 | Прочие расходы на приобретение товаров и услуг | 28 | |||||
X | X | X | IV-группа "Другие расходы" | 29 | 13 798,0 | 10 277,3 | 10 277,3 | 8 228,1 | |
X | X | X | ВСЕГО | 30 | 597 283,0 | 582 103,9 | 582 103,9 | 604 299,6 |
Жорий йилнинг 27 сентябрь куни Урганч Давлат Университетида Ўзбекистон Республикаси адлия вазирлиги ҳамда Хоразм вилоят адлия бошқармаси ходимлари томонидан “Сайловларда ёшларнинг фаоллиги” мавзусида ҳуқуқий тарғибот тадбири ўтказилди. Мазкур тарғибот тадбирида яқинлашиб келаётган Ўзбекистон Республикаси Олий Мажлисига, вилоят, туман ва шаҳар халқ депутатлари кенгашларига сайловларда ёшларнинг иштироки, шу билан бирга Ўзбекистон Республикасининг 2019 йил
25 июндаги “Сайлов кодексини тасдиқлаш тўғрисида”ги Қонунининг мазмун-моҳияти ёшларга тушунтирилди. Тадбир жараёнида вилоят адлия бошқармаси томонидан сайлов қонунчилиги бўйича тайёрланган буклетлар йиғилиш иштирокчиларига тарқатилди.
Жорий йилнинг 26 сентябрь куни Хоразм вилоят адлия бошқармаси, ходимлари томонидан Ўзбекистон Республикаси Президенти Администрацияси ҳузуридаги Ахборот ва оммавий комуникациялар агентлиги Хоразм вилоят ҳудудий бошқармаси билан биргаликда 2017 йил
3 январдаги “Коррупцияга қарши курашиш тўғрисида”ги Ўзбекистон Республикасининг Қонунининг мазмун-моҳиятини тушунтиришга қаратилган “Коррупция – ҳалокатга йўл” мавзусида матбуот анжумани ўтказилди. Мазкур матбуот анжумани оммавий ахборот восилари ҳамда идора ва ташкилотларнинг матбуот хизмати ходимлари иштирокида ўтказилди. Тадбир тафсилотлари маҳаллий телеканаллар томонидан тасвирга олинди.
ХОРАЗМ ВИЛОЯТ АДЛИЯ БОШҚАРМАСИ ТИЗИМИДАГИ
МАВЖУД БЎШ ИШ ЎРИНЛАРИ ҲАҚИДА МАЪЛУМОТ
№ |
Вакант лавозим номи |
Ойлик маоши |
Малакага оид талаблар |
Асосий вазифаси |
|
||
ХОРАЗМ ВИЛОЯТ ДАВЛАТ НОТАРИАЛ ИДОРАСИ НОТАРИУС СТАЖЕРЛАРИ |
|
||||||
1 |
Урганч шаҳар 4-сон давлат нотариал идораси нотариус стажёри |
1 200 000 (Бундан ташқари шахсий устама пуллари) |
Олий, Ҳуқуқшунос |
нотариал идорада иш юритиш; нотариал ҳужжатларнинг лойиҳаларини тайёрлаш; статистик ҳисоботларни тузиш ва таҳлил қилишда қатнашиш; нотариал амалиётни умумлаштиришда иштирок этиш; архив ишларини юритишни ўрганиш.
(Амалдаги тартибга кўра стажировкани ўтаган, малака имтихонини топширган, 3 йиллий юридик стажга эга бўлган Ўзбекистон Республикаси фуқаролари нотариус лавозимига ўтказиладиган танловда қатнашиши мумкин.) |
|
||
2 |
Урганч шаҳар 5-сон давлат нотариал идораси нотариус стажёри |
|
|||||
3 |
Қўшкўпир тумани 2-сон давлат нотариал идораси нотариус стажёри |
|
|||||
4 |
Гурлан тумани 1-сон давлат нотариал идораси нотариус стажери |
|
|||||
ХОРАЗМ ВИЛОЯТ ДАВЛАТ НОТАРИАЛ ИДОРАСИ НОТАРИУС ЁРДАМЧИСИ |
|
|
|||||
1 |
Янгиариқ туман 1-сон ДНИ нотариус ёрдамчиси |
1 200 000 (Бундан ташқари шахсий устама пуллари) |
Олий, Ҳуқуқшунос |
Нотариал ҳаракатларни амалга оширишда иштирок этиш; битимлар, аризалар ва бошқа ҳужжатлар лойиҳаларини тузиш; ҳужжатларнинг кўчирма нусхалари ва дубликатларини, улардан кўчирмаларни тайёрлаш; нотариал ҳаракатларни амалга ошириш масалалари юзасидан тушунтиришлар бериш;
жисмоний ва юридик шахсларга ўз ҳуқуқлари ва қонуний манфаатларини амалга оширишда кўмаклашиш, уларнинг ҳуқуқ юридик жиҳатдан бехабарлик жисмоний ва юридик шахслар зарарига фойдаланмаслиги учун амалга оширилаётган нотариал ҳаракатларнинг оқибатлари ҳақида уларни огоҳлантириш; ҳар ой ва чоракда амалга оширилган нотариал ҳаракатлар бўйича тасдиқланган шакл асосида ҳисоботлар тузилиши ва адлия бошқармасига вақтида топширилишини таъминлашда нотариусга кўмаклашиш; Нотариуснинг топшириғига кўра ҳамда қонун ҳужжатларига мувофиқ бошқа вазифаларни амалга оширади.
(Амалдаги тартибга кўра нотариус ёрдамчиси лавозимида 3 йил ишлаган, малака имтиҳонини топширган Ўзбекистон Республикаси фуқаролари нотариус лавозимига ўтказиладиган танловда қатнашиши мумкин) |
|
||
2 |
Хонқа туман 2-сон давлат нотариал идораси нотариус ёрдамчиси |
|
|||||
3 |
Хива туман давлат нотариал идораси катта нотариус ёрдамчиси |
|
|||||
4
|
Янгибозор тумани давлат нотариал идораси нотариус ёрдамчиси |
|
|||||
|
|
|
|||||
Ойлик иш ҳақидан ташқари ижтимоий ҳимоялашга қаратилган қуйидаги чоралар ва тўловлар таъминланади:
- ойлик иш ҳақига мартаба даражалари учун ва кўп йиллик хизмати учун қўшимчалар (бундан ташқари, мукофот пули, моддий ёрдам ва бошқалар) қўшиб борилади;
- адлия органлари ходимларига бериладиган махсус унвон – мартаба даражалари берилади;
- ходимларнинг озиқ-овқат харажатларини қисман қоплаш учун ҳар ойлик компенсация тўлови (энг кам ойлик иш ҳақи миқдорида адлия бўлимлари учун);
- ходим таътилга чиққанда икки ойлик иш ҳақи фонди миқдорида моддий ёрдам пули;
- ходимга оилавий шароитига кўра ижтимоий муҳофаза қилиш тарзидаги пул маблағи (энг кам ойлик иш ҳақининг 10 баравари миқдорида);
- қишлоқ хўжалиги маҳсулотлари сотиб олиш учун йилда бир маротаба моддий ёрдам (энг кам ойлик иш ҳақининг 10 баравари миқдорида)
- турли хил концерт ва театрларга чипталар ҳамда санаторий ва бошқа даволаш муассасаларига, шунингдек болалар оромгоҳларига йўлланмалар;
- уй-жой шароитларини яхшилашга муҳтож бўлган ходимларга уй-жой сотиб олиш учун беш йилдан кўп бўлмаган муддатга ва энг кам иш ҳақининг минг баробаридан ошмаган миқдорда фоизсиз қарз ажратиш;
- ходимларга уй-жойларни ижарага олганлик (ижарада турганлик) учун компенсация тўлови;
Танловда иштирок этиш истагини билдирган номзодлар 2019 йил 10 октябрь кунига қадар ўз шахсий варақасини Хоразм вилоят адлия бошқармаси Кадрлар бўлимига юборишлари лозим. Юборилаёган маълумотномада номзоднинг яшаш манзили ва телефон рақамлари тўғрисидаги ҳамда қайси иш ўрнига ҳужжат топшириш истаги ҳақидаги маълумотлар ҳам экс эттирилиши керак.
Мурожаат учун телефон: 0-362-228-65-68
ХОДИМЛАРНИ ИШГА ҚАБУЛ ҚИЛИШНИНГ УМУМИЙ ТАЛАБЛАРИ
ВА ТАНЛОВ ЎТКАЗИШ ТАРТИБИ
Меҳнат кодексининг 72-моддасида меҳнат шартномасини тузиш ҳақидаги келишувдан олдин қўшимча ҳолатлар (танловдан ўтиш, лавозимга сайланиш ва бошқалар) бўлиши мумкинлиги белгиланган. Шунингдек, “Коррупцияга қарши курашиш тўғрисида”ги Қонуннинг 19-моддасига асосан давлат бошқаруви соҳасида коррупциянинг олдини олишга доир чора-тадбирларга давлат органлари ходимларининг шахсий ва касбий сифатлар, очиқлик, беғаразлик, адолатлилик ва холислик принциплари асосида танлов бўйича саралаш тизимини жорий этиш киради.
Шунга кўра, Ўзбекистон Республикаси адлия вазирининг 2018 йил
7 июндаги 185-ум-сон буйруғи билан адлия органлари ва муассаларига ишга қабул қилишнинг танлов ўтказиш тартиби белгиланган.
Унга мувофиқ адлия органлари ва муассасаларига ходимларни ишга қабул қилиш бўйича танлов адлия органлари ва муассасаларининг кадрлар таркибини ишчанлик, шахсий ва ахлоқий фазилатлари, маълумоти даражаси ва соғлиғига кўра юклатилган вазифа ва функцияларни бажаришга лаёқатли бўлган ходимлар билан таъминлаш мақсадида ўтказилади.
Адлия органлари ва муассасаларига жинси, ёши, ирқи, миллати, тили, ижтимоий келиб чиқиши, мулкий ҳолати ва мансаб мавқеи, динга бўлган муносабати, эътиқоди, жамоат бирлашмаларига мансублигидан қатъи назар, ўзининг касбий, ишчанлик, шахсий ва ахлоқий фазилатлари, маълумоти даражаси ва соғлиғига кўра адлия органлари
ва муассасаларига юклатилган вазифаларни бажаришга қодир бўлган Ўзбекистон Республикаси фуқаролари ишга қабул қилинади.
Қонун ҳужжатларида ёки Ўзбекистон Республикаси адлия вазири томонидан тегишли лавозим ёки адлия органлари ва муассасаларининг таркибий бўлинмаси тоифаси ва ўзига хос хусусиятидан келиб чиқиб, лавозимларнинг айрим тоифаларига тайинлаш учун қўшимча талаблар (касбий тайёргарлик даражасига кўра, иш стажи ва ҳоказо) белгиланиши мумкин.
Танлов адлия органлари ва муассасаларининг раҳбарлари томонидан ташкил этиладиган Адлия органлари ва муассасаларига ишга қабул қилиш бўйича махсус комиссия (бундан буён матнда Махсус комиссия деб юритилади) томонидан ўтказилади.
Махсус комиссия тегишли адлия органи ёки муассасаси ходимлари орасидан камида беш кишидан иборат таркибда бир йил муддатга тузилади.
Адлия органлари ва муассасаларида тегишли раҳбар Махсус комиссия раиси ҳисобланади. Махсус комиссия таркибига киритилган раҳбар ўринбосарларидан бири комиссия раиси ўринбосари этиб тайинланади.
Марказий аппаратда комиссия таркиби Ўзбекистон Республикаси адлия вазири томонидан тасдиқланади.
Махсус комиссиянинг ишчи органи бўлиб адлия органлари ва муассасаларининг кадрлар соҳасига масъул таркибий бўлинмаси ҳисобланади. Махсус комиссия йиғилиши аъзоларининг камида 2/3 (учдан икки) қисми қатнашган тақдирда ваколатли ҳисобланади.
Танлов ўтказиш жараёнида номзодлар техник воситалардан фойдаланган ҳолда аудио ва видео ёзувлардан фойдаланиш қатъиян тақиқланади. Ушбу талабни бузган номзодларни ишга қабул қилиш рад этилади.
Танлов қуйидаги босқичлардан иборат:
бўш иш ўрнига танлов ўтказилиши ҳақида эълон бериш;
бўш иш ўрнига ҳужжат топширган номзодларни дастлабки ўрганиш;
номзод билан унинг назарий билимлари ва касбий лаёқатини аниқлаш юзасидан суҳбат ўтказиш;
номзоднинг назарий билимлари ва таҳлил қилиш қобилиятини тест саволлари воситасида баҳолаш (Комиссия ушбу босқични ўтказиш ёки ўтказмаслик масаласини ҳал қилади);
номзодни вазирлик марказий аппарати билан келишиш (адлия органлари
ва муассасаларининг вазирлик номенклатурасига кирадиган лавозимлари бўйича).
Меҳнат кодексининг 57-моддасида ҳар ким иш берувчига бевосита мурожаат қилиш орқали иш жойини эркин танлаш ҳуқуқига эгалиги белгиланган. Шунга кўра, номзод қайси адлия органи ёки муассасасига ишга кириш истаги бўлса,
шу адлия органи ва муассасасига бевосита танловда иштирок этиш ҳақида ариза билан мурожаат қилиши лозим.
Танловда иштирок этиш тўғрисидаги аризага қуйидаги ҳужжатлар илова қилинади:
Ходимнинг шахсий варақаси (сўровнома, анкета ёки маълумотнома-объективка);
диплом (дипломдан кўчирма)нинг нусхаси, чет элда ўқиган бўлса, дипломи нострификациядан ўтганлигини тасдиқловчи гувоҳнома, олий ёки ўрта махсус, касб-ҳунар таълим муассасаларининг битирувчи курсларида таълим олаётганлар бундан мустасно;
номзоднинг паспорт нусхаси.
Танловда қатнашиш учун номзод томонидан тақдим этилган ҳужжатлар қайтарилмайди.
Бундан ташқари, танловдан ижобий натижага эришган номзод томонидан қонун ҳужжатларида белгиланган ишга кириш учун ҳужжатлар рўйхати ўз вақтида тўлиқ тақдим қилинмаганда ёки била туриб сохта ҳужжатлар ёхуд ёлғон маълумотлар тақдим этилган тақдирда номзодни ишга қабул қилиш рад этилади. Ишга қабул қилинган ходим томонидан ишга кириш жараёнида била туриб сохта ҳужжатлар ёхуд ёлғон маълумотлар тақдим этилганлиги аниқланган ҳолларда ходимни хатти-ҳаракатлари юзасидан хизмат текшируви ўтказилади ҳамда унинг хатти-ҳаракатларига ҳуқуқий баҳо берилади.
Танловда иштирок этиш учун тақдим этилган ҳужжатлар Ишчи орган томонидан қабул қилинади.
Ариза ва унга илова қилинган ҳужжатлар белгиланган тартибда тегишли адлия органи ёки муассасасининг девонхонасида рўйхатдан ўтказилади.
Ишчи орган томонидан эълонда белгиланган ҳужжат қабул қилиш муддати тугагандан сўнг 15 календарь кун муддатда номзоднинг ҳужжатлари лавозимга қўйиладиган малака талабларига мувофиқ келиши, заруриятга қараб номзоднинг яшаш жойи, иш жойи ва ўқиш жойидан номзод ҳақидаги маълумотларни дастлабки тарзда ўрганиб чиқилади. Ўрганиб чиқиш натижаларига кўра, Ишчи орган томонидан Махсус комиссия раиси билан келишилган ҳолда танлов ўтказиш кунини белгилайди ва номзодга танлов ўтказиш вақти ва жойи ҳақида алоқа воситалари (қоида тариқасида телефон орқали) орқали етказилади.
Ўрганиш жараёнида номзодни адлия органлари ва муассасаларига ишга қабул қилиш учун тўсқинлик қилувчи ҳолатлар қонун ҳужжатларида мавжудлиги аниқланса, номзодга бу ҳақда мурожаат қилувчининг сўровига асосан алоқа воситалари орқали ёзма ёки оғзаки асослантирилган жавоб берилади.
Махсус комиссия томонидан номзоднинг назарий билимлари ва касбий лаёқатини аниқлаш юзасидан суҳбат ўтказилади.
Комиссия суҳбат жараёнида номзоднинг соҳадаги тегишли тайёргарлиги ва малакасини, шунингдек касбий лаёқати даражаси, маънавий фазилатлари, қобилиятини аниқлайди. Суҳбат жараёнида номзодга лавозим хусусиятидан келиб чиқиб компьютер саводхонлигининг минимал даражаси бўйича талабларга мувофиқлиги бўйича, шунингдек унинг шахсий ҳужжатларида келтирилган маълумотларни аниқлаштириш юзасидан саволлар ҳам берилиши, шунингдек, танлов эълон қилинган бўш иш ўрнининг хусусиятидан келиб чиққан ҳолда бошқа соҳа мутахассислари ҳам номзодга саволлар бериш ва жавоблар бўйича ўз хулосасини баён этиш учун овоз бериш ҳуқуқисиз таклиф этилиши мумкин.
Шунингдек, номзоднинг орфографик ва пунктуацион саводхонлигини баҳолаш мақсадида ёзма иш – диктант олиниши мумкин.
Номзод билан ўтказилган суҳбат натижасида ишга ёки жамоатчи ёрдамчиликка қабул қилиш рад этилган, шунингдек танловда иштирок этиши рад этилган ёки вазирлик томонидан маъқулланмаган (адлия органлари ва муассасаларининг вазирлик номенклатурасига кирувчи лавозимлар бўйича) номзод камида уч ойдан кейин такроран мурожаат қилиши мумкин.
Қуйидаги шахслар адлия органлари ва муассасаларига ишга қабул қилинмайди:
Ўзбекистон Республикаси фуқароси бўлмаган шахслар;
ўн олти ёшга тўлмаган шахслар;
белгиланган тартибда муомалага лаёқатсиз ёки муомала лаёқати чекланган
деб топилган шахслар;
илгари ўз касбий фаолиятига мос келмайдиган қилмишлар содир этганлиги учун олдинги иш жойидан белгиланган тартибда бўшатилган шахслар;
адлия органи ёки муассасасининг ишлаб турган ходими билан яқин қариндош
ёки қуда-анда бўлса (ота-оналар, ака-укалар, опа-сингиллар, фарзандлар, эр-хотинлар, шунингдек эр-хотинларнинг ота-оналари, ака-укалари, опа-сингиллари ва фарзандлари), агар ишга қабул қилинаётган ёки тайинланаётган лавозим улардан бири иккинчисига бевосита бўйсуниб ёки унинг назорати остида хизмат қилишни тақозо қилса;
ишга кириш учун сохта ҳужжатлар ёки била туриб ёлғон маълумотлар тақдим этган бўлса;
қонун ҳужжатларида белгиланган бошқа ҳолатлар.
Жорий йилнинг 20 сентябрь куни Хива туман адлия бўлими ходимлари томонидан тумандаги давлат бошқарув ҳамда назорат қилувчи органлар билан биргаликда Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йилнинг 31 июлдаги “Пиллачилик тармоғида чуқур қайта ишлашни ривожлантириш бўйича қўшимча чора-тадбирлар тўғрисида”ги қарорининг мазмун-моҳиятини тушунтиришга қаратилган ўқув семинари бўлиб ўтди. Мазкур ўқув семинари тумандаги тадбиркорлик субъектлари ҳамда пиллачилик фаолияти билан шуғулланиш истагида бўлган фуқаролар иштирокида ўтказилди. Тадбир тафсилотлари “Ўзбекистон 24” телеканали ходимлари томонидан тасвирга олинди.
Жорий йилнинг 19 сентябрь куни Янгиариқ туман адлия бўлими ходимлари томонидан тумандаги давлат бошқарув ҳамда назорат қилувчи органлар билан биргаликда Ўзбекистон Республикаси Президентининг
2018 йилнинг 26 апрелдаги “Фермер, деҳқон хўжаликлари ва томорқа ер эгалари фаолиятини такомиллаштириш бўйича қўшимча чора-тадбирлар тўғрисида”ги қарорининг мазмун-моҳиятини тушунтиришга қаратилган ўқув семинари бўлиб ўтди. Мазкур ўқув семинари тумандаги фермер, деҳқон хўжаликлари ва томорқа ер эгалари иштирокида ўтказилди. Тадбир тафсилотлари “Ўзбекистон 24” телеканали ходимлари томонидан тасвирга олинди.
Жорий йилнинг 18 сентябрь куни Хоразм вилоятининг барча туман (шаҳар) адлия бўлимлари томонидан меҳнат мигрантлари билан “Менинг ҳуқуқим” шиори остида кенг қамровли акциялар ўтказилди. Жумладан, вилоят адлия бошқармаси, Урганч шаҳар ва Урганч туман адлия бўлимлари томонидан Урганч марказий вокзалида, Ташқи меҳнат миграцияси агентлиги Хоразм вилоят филиалида ҳамда вилоят бандлик бошқармасида акциялар ташкил этилди. Ушбу акцияларда Ўзбекистон Республикаси Президентининг
2018 йил 5 июлдаги “Ўзбекистон Республикасининг ташқи мехнат миграцияси тизимини янада такомиллаштириш бўйича қўшимча
чора-тадбирлар тўғрисида”ги Қарорининг мазмун-моҳияти кўргазма равишда тушунтирилиб, адлия органлари томонидан тайёрланган флаерлар фуқароларга тарқатилди.
Жорий йилнинг 14 сентябрь куни Хоразм вилоят адлия бошқармаси биносида Ёшлар иттифоқи Хоразм вилоят кенгаши билан ҳамкорликда Ўзбекистон Республикасининг 2016 йил 14 сентябрдаги “Ёшларга оид давлат сиёсати тўғрисида”ги Қонунининг қабул қилинганлиги муносабати билан вилоятимизда таҳсил олаётган фаол ва иқтидорли ёшлар билан “Адлия ва ёшлар” шиори остида ҳуқуқий тарғибот тадбири ўтказилди. Мазкур тарғибот тадбирида юқоридаги Қонуннинг мақсади, аҳамияти ҳамда Қонун билан ёшларга яратилаётган имкониятлар ёшларга тушунтирилди.