Yangiliklar
ХОРАЗМ ВИЛОЯТ АДЛИЯ БОШҚАРМАСИ ТИЗИМИДАГИ
МАВЖУД БЎШ ИШ ЎРИНЛАРИ ҲАҚИДА МАЪЛУМОТ
№ |
Вакант лавозим номи |
Ойлик маоши |
Малакага оид талаблар |
Асосий вазифаси |
|
||
ТУМАН (ШАҲАР) АДЛИЯ БЎЛИМЛАРИ |
|
||||||
1 |
Шовот тумани адлия бўлими бош маслаҳатчиси |
3500000
|
Олий, Ҳуқуқшунос |
жисмоний ва юридик шахсларнинг мурожаатларини кўриб чиқиш, аҳоли билан тўғридан-тўғри ва очиқ мулоқотни йўлга қўйиш, мунтазам равишда шахсий, шу жумладан сайёр қабуллар ўтказиш; Ўзбекистон Республикаси Президентининг Халқ қабулхоналари билан самарали ҳамкорлик қилиш, уларнинг фаолиятида Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Жисмоний ва юридик шахсларнинг мурожаатлари билан ишлаш тизимини тубдан такомиллаштиришга доир чора-тадбирлар тўғрисида” 2016 йил 28 декабрдаги ПФ-4904-сон Фармонига мувофиқ фаол иштирок этиш, жисмоний ва юридик шахсларнинг Ўзбекистон Республикаси Президентининг Виртуал қабулхонасидан тушган мурожаатларини ўз вақтида ва тўлақонли кўриб чиқиш; ҳокимга ҳамда давлат органлари ва ташкилотларининг туман тузилмаларига қонунлар ва бошқа норматив-ҳуқуқий ҳужжатларни қўллаш масалалари бўйича маслаҳатлар бериш; давлат органлари ва ташкилотлари туман тузилмаларининг қонунлар ва бошқа норматив-ҳуқуқий ҳужжатлар ижросини ташкил этиш бўйича фаолиятига услубий раҳбарлик қилиш ва мувофиқлаштиришни таъминлаш; |
|
||
ХОРАЗМ ВИЛОЯТ ДАВЛАТ НОТАРИАЛ ИДОРАСИ НОТАРИУС СТАЖЕРЛАРИ |
|
||||||
1 |
Урганч шаҳар 4-сон давлат нотариал идораси нотариус стажёри |
1 200 000 (Бундан ташқари шахсий устама пуллари) |
Олий, Ҳуқуқшунос |
нотариал идорада иш юритиш; нотариал ҳужжатларнинг лойиҳаларини тайёрлаш; статистик ҳисоботларни тузиш ва таҳлил қилишда қатнашиш; нотариал амалиётни умумлаштиришда иштирок этиш; архив ишларини юритишни ўрганиш.
(Амалдаги тартибга кўра стажировкани ўтаган, малака имтихонини топширган, 3 йиллий юридик стажга эга бўлган Ўзбекистон Республикаси фуқаролари нотариус лавозимига ўтказиладиган танловда қатнашиши мумкин.) |
|
||
2 |
Урганч шаҳар 5-сон давлат нотариал идораси нотариус стажёри |
|
|||||
3 |
Қўшкўпир тумани 2-сон давлат нотариал идораси нотариус стажёри |
|
|||||
4 |
Гурлан тумани 1-сон давлат нотариал идораси нотариус стажери |
|
|||||
ХОРАЗМ ВИЛОЯТ ДАВЛАТ НОТАРИАЛ ИДОРАСИ НОТАРИУС ЁРДАМЧИСИ |
|
|
|||||
1 |
Янгиариқ туман 1-сон ДНИ нотариус ёрдамчиси |
1 200 000 (Бундан ташқари шахсий устама пуллари) |
Олий, Ҳуқуқшунос |
Нотариал ҳаракатларни амалга оширишда иштирок этиш; битимлар, аризалар ва бошқа ҳужжатлар лойиҳаларини тузиш; ҳужжатларнинг кўчирма нусхалари ва дубликатларини, улардан кўчирмаларни тайёрлаш; нотариал ҳаракатларни амалга ошириш масалалари юзасидан тушунтиришлар бериш;
жисмоний ва юридик шахсларга ўз ҳуқуқлари ва қонуний манфаатларини амалга оширишда кўмаклашиш, уларнинг ҳуқуқ юридик жиҳатдан бехабарлик жисмоний ва юридик шахслар зарарига фойдаланмаслиги учун амалга оширилаётган нотариал ҳаракатларнинг оқибатлари ҳақида уларни огоҳлантириш; ҳар ой ва чоракда амалга оширилган нотариал ҳаракатлар бўйича тасдиқланган шакл асосида ҳисоботлар тузилиши ва адлия бошқармасига вақтида топширилишини таъминлашда нотариусга кўмаклашиш; Нотариуснинг топшириғига кўра ҳамда қонун ҳужжатларига мувофиқ бошқа вазифаларни амалга оширади.
(Амалдаги тартибга кўра нотариус ёрдамчиси лавозимида 3 йил ишлаган, малака имтиҳонини топширган Ўзбекистон Республикаси фуқаролари нотариус лавозимига ўтказиладиган танловда қатнашиши мумкин) |
|
||
2 |
Хонқа туман 2-сон давлат нотариал идораси нотариус ёрдамчиси |
|
|||||
3 |
Хива туман давлат нотариал идораси катта нотариус ёрдамчиси |
|
|||||
4
|
Янгибозор тумани давлат нотариал идораси нотариус ёрдамчиси |
|
|||||
5 |
Урганч шаҳар 8-сон давлат нотариал идораси нотариус ёрдамчиси |
|
|||||
|
|
|
|||||
Ойлик иш ҳақидан ташқари ижтимоий ҳимоялашга қаратилган қуйидаги чоралар ва тўловлар таъминланади:
- ойлик иш ҳақига мартаба даражалари учун ва кўп йиллик хизмати учун қўшимчалар (бундан ташқари, мукофот пули, моддий ёрдам ва бошқалар) қўшиб борилади;
- адлия органлари ходимларига бериладиган махсус унвон – мартаба даражалари берилади;
- ходимларнинг озиқ-овқат харажатларини қисман қоплаш учун ҳар ойлик компенсация тўлови (энг кам ойлик иш ҳақи миқдорида адлия бўлимлари учун);
- ходим таътилга чиққанда икки ойлик иш ҳақи фонди миқдорида моддий ёрдам пули;
- ходимга оилавий шароитига кўра ижтимоий муҳофаза қилиш тарзидаги пул маблағи (энг кам ойлик иш ҳақининг 10 баравари миқдорида);
- қишлоқ хўжалиги маҳсулотлари сотиб олиш учун йилда бир маротаба моддий ёрдам (энг кам ойлик иш ҳақининг 10 баравари миқдорида)
- турли хил концерт ва театрларга чипталар ҳамда санаторий ва бошқа даволаш муассасаларига, шунингдек болалар оромгоҳларига йўлланмалар;
- уй-жой шароитларини яхшилашга муҳтож бўлган ходимларга уй-жой сотиб олиш учун беш йилдан кўп бўлмаган муддатга ва энг кам иш ҳақининг минг баробаридан ошмаган миқдорда фоизсиз қарз ажратиш;
- ходимларга уй-жойларни ижарага олганлик (ижарада турганлик) учун компенсация тўлови;
Танловда иштирок этиш истагини билдирган номзодлар 2019 йил 24 октябрь кунига қадар ўз шахсий варақасини Хоразм вилоят адлия бошқармаси Кадрлар бўлимига юборишлари лозим. Юборилаёган маълумотномада номзоднинг яшаш манзили ва телефон рақамлари тўғрисидаги ҳамда қайси иш ўрнига ҳужжат топшириш истаги ҳақидаги маълумотлар ҳам экс эттирилиши керак.
Мурожаат учун телефон: 0-362-228-65-68
ХОДИМЛАРНИ ИШГА ҚАБУЛ ҚИЛИШНИНГ УМУМИЙ ТАЛАБЛАРИ
ВА ТАНЛОВ ЎТКАЗИШ ТАРТИБИ
Меҳнат кодексининг 72-моддасида меҳнат шартномасини тузиш ҳақидаги келишувдан олдин қўшимча ҳолатлар (танловдан ўтиш, лавозимга сайланиш ва бошқалар) бўлиши мумкинлиги белгиланган. Шунингдек, “Коррупцияга қарши курашиш тўғрисида”ги Қонуннинг 19-моддасига асосан давлат бошқаруви соҳасида коррупциянинг олдини олишга доир чора-тадбирларга давлат органлари ходимларининг шахсий ва касбий сифатлар, очиқлик, беғаразлик, адолатлилик ва холислик принциплари асосида танлов бўйича саралаш тизимини жорий этиш киради.
Шунга кўра, Ўзбекистон Республикаси адлия вазирининг 2018 йил
7 июндаги 185-ум-сон буйруғи билан адлия органлари ва муассаларига ишга қабул қилишнинг танлов ўтказиш тартиби белгиланган.
Унга мувофиқ адлия органлари ва муассасаларига ходимларни ишга қабул қилиш бўйича танлов адлия органлари ва муассасаларининг кадрлар таркибини ишчанлик, шахсий ва ахлоқий фазилатлари, маълумоти даражаси ва соғлиғига кўра юклатилган вазифа ва функцияларни бажаришга лаёқатли бўлган ходимлар билан таъминлаш мақсадида ўтказилади.
Адлия органлари ва муассасаларига жинси, ёши, ирқи, миллати, тили, ижтимоий келиб чиқиши, мулкий ҳолати ва мансаб мавқеи, динга бўлган муносабати, эътиқоди, жамоат бирлашмаларига мансублигидан қатъи назар, ўзининг касбий, ишчанлик, шахсий ва ахлоқий фазилатлари, маълумоти даражаси ва соғлиғига кўра адлия органлари
ва муассасаларига юклатилган вазифаларни бажаришга қодир бўлган Ўзбекистон Республикаси фуқаролари ишга қабул қилинади.
Қонун ҳужжатларида ёки Ўзбекистон Республикаси адлия вазири томонидан тегишли лавозим ёки адлия органлари ва муассасаларининг таркибий бўлинмаси тоифаси ва ўзига хос хусусиятидан келиб чиқиб, лавозимларнинг айрим тоифаларига тайинлаш учун қўшимча талаблар (касбий тайёргарлик даражасига кўра, иш стажи ва ҳоказо) белгиланиши мумкин.
Танлов адлия органлари ва муассасаларининг раҳбарлари томонидан ташкил этиладиган Адлия органлари ва муассасаларига ишга қабул қилиш бўйича махсус комиссия (бундан буён матнда Махсус комиссия деб юритилади) томонидан ўтказилади.
Махсус комиссия тегишли адлия органи ёки муассасаси ходимлари орасидан камида беш кишидан иборат таркибда бир йил муддатга тузилади.
Адлия органлари ва муассасаларида тегишли раҳбар Махсус комиссия раиси ҳисобланади. Махсус комиссия таркибига киритилган раҳбар ўринбосарларидан бири комиссия раиси ўринбосари этиб тайинланади.
Марказий аппаратда комиссия таркиби Ўзбекистон Республикаси адлия вазири томонидан тасдиқланади.
Махсус комиссиянинг ишчи органи бўлиб адлия органлари ва муассасаларининг кадрлар соҳасига масъул таркибий бўлинмаси ҳисобланади. Махсус комиссия йиғилиши аъзоларининг камида 2/3 (учдан икки) қисми қатнашган тақдирда ваколатли ҳисобланади.
Танлов ўтказиш жараёнида номзодлар техник воситалардан фойдаланган ҳолда аудио ва видео ёзувлардан фойдаланиш қатъиян тақиқланади. Ушбу талабни бузган номзодларни ишга қабул қилиш рад этилади.
Танлов қуйидаги босқичлардан иборат:
бўш иш ўрнига танлов ўтказилиши ҳақида эълон бериш;
бўш иш ўрнига ҳужжат топширган номзодларни дастлабки ўрганиш;
номзод билан унинг назарий билимлари ва касбий лаёқатини аниқлаш юзасидан суҳбат ўтказиш;
номзоднинг назарий билимлари ва таҳлил қилиш қобилиятини тест саволлари воситасида баҳолаш (Комиссия ушбу босқични ўтказиш ёки ўтказмаслик масаласини ҳал қилади);
номзодни вазирлик марказий аппарати билан келишиш (адлия органлари
ва муассасаларининг вазирлик номенклатурасига кирадиган лавозимлари бўйича).
Меҳнат кодексининг 57-моддасида ҳар ким иш берувчига бевосита мурожаат қилиш орқали иш жойини эркин танлаш ҳуқуқига эгалиги белгиланган. Шунга кўра, номзод қайси адлия органи ёки муассасасига ишга кириш истаги бўлса,
шу адлия органи ва муассасасига бевосита танловда иштирок этиш ҳақида ариза билан мурожаат қилиши лозим.
Танловда иштирок этиш тўғрисидаги аризага қуйидаги ҳужжатлар илова қилинади:
Ходимнинг шахсий варақаси (сўровнома, анкета ёки маълумотнома-объективка);
диплом (дипломдан кўчирма)нинг нусхаси, чет элда ўқиган бўлса, дипломи нострификациядан ўтганлигини тасдиқловчи гувоҳнома, олий ёки ўрта махсус, касб-ҳунар таълим муассасаларининг битирувчи курсларида таълим олаётганлар бундан мустасно;
номзоднинг паспорт нусхаси.
Танловда қатнашиш учун номзод томонидан тақдим этилган ҳужжатлар қайтарилмайди.
Бундан ташқари, танловдан ижобий натижага эришган номзод томонидан қонун ҳужжатларида белгиланган ишга кириш учун ҳужжатлар рўйхати ўз вақтида тўлиқ тақдим қилинмаганда ёки била туриб сохта ҳужжатлар ёхуд ёлғон маълумотлар тақдим этилган тақдирда номзодни ишга қабул қилиш рад этилади. Ишга қабул қилинган ходим томонидан ишга кириш жараёнида била туриб сохта ҳужжатлар ёхуд ёлғон маълумотлар тақдим этилганлиги аниқланган ҳолларда ходимни хатти-ҳаракатлари юзасидан хизмат текшируви ўтказилади ҳамда унинг хатти-ҳаракатларига ҳуқуқий баҳо берилади.
Танловда иштирок этиш учун тақдим этилган ҳужжатлар Ишчи орган томонидан қабул қилинади.
Ариза ва унга илова қилинган ҳужжатлар белгиланган тартибда тегишли адлия органи ёки муассасасининг девонхонасида рўйхатдан ўтказилади.
Ишчи орган томонидан эълонда белгиланган ҳужжат қабул қилиш муддати тугагандан сўнг 15 календарь кун муддатда номзоднинг ҳужжатлари лавозимга қўйиладиган малака талабларига мувофиқ келиши, заруриятга қараб номзоднинг яшаш жойи, иш жойи ва ўқиш жойидан номзод ҳақидаги маълумотларни дастлабки тарзда ўрганиб чиқилади. Ўрганиб чиқиш натижаларига кўра, Ишчи орган томонидан Махсус комиссия раиси билан келишилган ҳолда танлов ўтказиш кунини белгилайди ва номзодга танлов ўтказиш вақти ва жойи ҳақида алоқа воситалари (қоида тариқасида телефон орқали) орқали етказилади.
Ўрганиш жараёнида номзодни адлия органлари ва муассасаларига ишга қабул қилиш учун тўсқинлик қилувчи ҳолатлар қонун ҳужжатларида мавжудлиги аниқланса, номзодга бу ҳақда мурожаат қилувчининг сўровига асосан алоқа воситалари орқали ёзма ёки оғзаки асослантирилган жавоб берилади.
Махсус комиссия томонидан номзоднинг назарий билимлари ва касбий лаёқатини аниқлаш юзасидан суҳбат ўтказилади.
Комиссия суҳбат жараёнида номзоднинг соҳадаги тегишли тайёргарлиги ва малакасини, шунингдек касбий лаёқати даражаси, маънавий фазилатлари, қобилиятини аниқлайди. Суҳбат жараёнида номзодга лавозим хусусиятидан келиб чиқиб компьютер саводхонлигининг минимал даражаси бўйича талабларга мувофиқлиги бўйича, шунингдек унинг шахсий ҳужжатларида келтирилган маълумотларни аниқлаштириш юзасидан саволлар ҳам берилиши, шунингдек, танлов эълон қилинган бўш иш ўрнининг хусусиятидан келиб чиққан ҳолда бошқа соҳа мутахассислари ҳам номзодга саволлар бериш ва жавоблар бўйича ўз хулосасини баён этиш учун овоз бериш ҳуқуқисиз таклиф этилиши мумкин.
Шунингдек, номзоднинг орфографик ва пунктуацион саводхонлигини баҳолаш мақсадида ёзма иш – диктант олиниши мумкин.
Номзод билан ўтказилган суҳбат натижасида ишга ёки жамоатчи ёрдамчиликка қабул қилиш рад этилган, шунингдек танловда иштирок этиши рад этилган ёки вазирлик томонидан маъқулланмаган (адлия органлари ва муассасаларининг вазирлик номенклатурасига кирувчи лавозимлар бўйича) номзод камида уч ойдан кейин такроран мурожаат қилиши мумкин.
Қуйидаги шахслар адлия органлари ва муассасаларига ишга қабул қилинмайди:
Ўзбекистон Республикаси фуқароси бўлмаган шахслар;
ўн олти ёшга тўлмаган шахслар;
белгиланган тартибда муомалага лаёқатсиз ёки муомала лаёқати чекланган
деб топилган шахслар;
илгари ўз касбий фаолиятига мос келмайдиган қилмишлар содир этганлиги учун олдинги иш жойидан белгиланган тартибда бўшатилган шахслар;
адлия органи ёки муассасасининг ишлаб турган ходими билан яқин қариндош
ёки қуда-анда бўлса (ота-оналар, ака-укалар, опа-сингиллар, фарзандлар, эр-хотинлар, шунингдек эр-хотинларнинг ота-оналари, ака-укалари, опа-сингиллари ва фарзандлари), агар ишга қабул қилинаётган ёки тайинланаётган лавозим улардан бири иккинчисига бевосита бўйсуниб ёки унинг назорати остида хизмат қилишни тақозо қилса;
ишга кириш учун сохта ҳужжатлар ёки била туриб ёлғон маълумотлар тақдим этган бўлса;
қонун ҳужжатларида белгиланган бошқа ҳолатлар.
Ўзбекистон Республикаси Молия вазирлигининг | ||||||||||||
2019 йил "13" февралдаги № 1092-сонли хатига 1-илова | ||||||||||||
Хоразм вилоят адлия бошқармасининг бюджет ва бюджетдан ташқари маблағлари хисобидан амалга оширилган харидлар тўғрисида маълумот | ||||||||||||
2019 йил 30 сентябрь холатига | ||||||||||||
№ | Иқтисодий тасниф бўйича харажат моддаси | Харид қилиниши лозим бўлган товар (хизматлар) номи * | Режалаштирилган маблағ | Маблағлар манбаи (бюджет, бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари ) | Харид қилиниши режалаштирилган товар (хизматлар) миқдори | Харид қилинган товар (хизматлар) миқдори | Нархи | Суммаси | Мақсади (марказий аппарат ёки тасаррфидаги муассасалар эхтиёжи учун) | Амалга оширилган харид тури (биржа тендер савдолари, тўғридан-тўғри ва б.) | Товар (хизматлар) етказиб берувчи номи | Харид қилинган товарлар (хизматларниниг) жойларга етказилиши (%) |
1 | 42 34 100 | Автотранспорт воситаларига техник хизмат кўрсатиш | 2 516 621 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 8 | 8 | 2 516 621 | 2 516 621 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | тўғридан-тўғри | Хоразм автотех хизмат МЧЖ | 100% |
2 | 43 54 100 | Автотраспорт воситаларини харид қилиш | 368 595 200 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 5 | 5 | 73 719 040 | 368 595 200 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | тўғридан-тўғри | АО "ДЖИ Эм Узбекистон" | 100% |
3 | 4354920 | Компьютер техникалари | 180 000 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 42 | 42 | 3 010 000 | 126 420 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | Global Investment Group МЧЖ | 100% |
7 | 7 | 3 870 000 | 27 090 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | ООО YOUTH EMPIRE | 100% | |||||
4 | 42 99 990 | Флаер ва буклет тайёрлаш хизмати учун | 1 500 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 200 | 200 | 5 400 | 1 080 000 | Бошқарма учун | Биржа | Куванчбек-Машхура МЧЖ | 100% |
5 | 42 52 110 | Модем | 5 000 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 10 | 10 | 224 000 | 2 240 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | "GIJDUVON TEZKOR AGROTEXSERVIS" МЧЖ | 100% |
Коннектор | 200 | 200 | 1 120 | 224 000 | ||||||||
Сетевой кабель | 1000 | 1000 | 2 400 | 2 400 000 | ||||||||
8 | 42 52 110 | Ташки махлумот сақлаш қурилмаси | 1 000 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 1 | 1 | 705 000 | 705 000 | Бошқарма учун | Биржа | NEFT I GAZ BUXARA MCHJ | 100% |
9 | 42 52 110 | Почта конвертлари харид қилиш | 1 000 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 2000 | 1700 | 606 800 | 606 800 | Бошқарма учун | Биржа | "Xorazm Konstovar Savdo" МЧЖ | 100% |
10 | 42 92 100 | Почта маркалари харид қилиш | 2 800 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 1500 | 1500 | 2 757 600 | 2 757 600 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | тўғридан-тўғри | Ўзбекистон почтаси Хоразм вилоят филиали | 100% |
11 | 42 52 110 | Бошқарма балансидаги автотранспорт воситаларига афтошиналар харид қилиш | 1 180 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 4 | 4 | 295 000 | 1 180 000 | Бошқарма учун | Биржа | "BEST TYRE AND BATTARY" МЧЖ | 100% |
12 | 42 52 110 | Бошқарма балансидаги автотранспорт воситаларига афтошиналар харид қилиш | 1 028 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 4 | 4 | 257 000 | 1 028 000 | Бошқарма учун | Биржа | "BEST TYRE AND BATTARY" МЧЖ | 100% |
13 | 48 21 190 | Бошқарма балансидаги автотранспорт воситаларини суғурта хизмати учун | 180 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 1 | 1 | 180 000 | 180 000 | Бошқарма учун | тўғридан-тўғри | "Алфа инвест" суғурта компанияси | 100% |
14 | 42 34 990 | Бошқарма кондиционерларига техник хизмат кўрсатиш | 400 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 2 | 2 | 250 000 | 500 000 | Бошқарма учун | Биржа | Урганч Хурматбек Серви МЧЖ | 100% |
15 | 42 34 990 | Бошқарма кондиционерларига техник хизмат кўрсатиш | 400 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 30 | 30 | 50 000 | 1 500 000 | Бошқарма учун | Биржа | Урганч Хурматбек Серви МЧЖ | 100% |
16 | 43 54 100 | Автотраспорт воситаларини харид қилиш | 221 157 120 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 3 | 3 | 73 719 040 | 221 157 120 | тасарруфидаги муассасалар учун | тўғридан-тўғри | АО "ДЖИ Эм Узбекистон" | 100% |
17 | 42 34 100 | Автотраспорт воситаларига техник хизмат кўрсатиш | 1 811 995 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 9 | 9 | 201 333 | 1 811 995 | тасарруфидаги муассасалар автомашиналари учун | тўғридан-тўғри | Хоразм автотех хизмат МЧЖ | 100% |
18 | 43 54 920 | Интернет модем | 6 300 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 42 | 42 | 6 300 000 | 6 300 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | ООО YOUTH EMPIRE | 100% |
19 | 43 54 920 | Люверс | 4 200 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 42 | 42 | 4 200 000 | 4 200 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | ООО YOUTH EMPIRE | 100% |
20 | 43 54 920 | Принтер (принтер 4/1 ва М100) | 27 880 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 6 | 6 | 2 380 000 | 14 280 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | "Телесет сом" Х/К | 100% |
10 | 10 | 1 360 000 | 13 600 000 | |||||||||
21 | 42 34 100 | Автотранспорт воситаларига техник хизмат кўрсатиш | 416 592,18 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 1 | 1 | 1 | 416 592,18 | тасарруфидаги муассасалар автомашиналари учун | тўғридан-тўғри | Хоразм автотех хизмат МЧЖ | 100% |
22 | 42 52 110 | Картридж сотиб олиш учун | 2 256 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 6 | 6 | 376 000 | 2 256 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | П "GULISTAN BEST TRADE" | 100% |
23 | 43 33 100 | Метан газ балони ўрнатиш учун | 2 699 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 3 | 3 | 2 699 000 | 8 097 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | ORAZMGAZ INVEST SERVIS X/K | 100% |
24 | 48 21 190 | Автотранспорт воситаларини суғурта хизмати учун | 120 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 1 | 1 | 120 000 | 120 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | тўғридан-тўғри | СО ООО "ALFA INVEST" | 100% |
25 | 42 92 100 | Почта маркалари сотиб олиш учун | 3 600 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 1 | 1 | 3 600 000 | 3 600 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | тўғридан-тўғри | Узбекистон почтаси ОАЖ Урганч булими | 100% |
26 | 42 52 120 | Ёзув коғози сотиб олиш учун | 49 536 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 1800 | 1800 | 27 520 | 49 536 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | "KANSLER" mas‘uliyati cheklangan jamiyati | 100% |
27 | 42 34 990 | Кондиционерларга хизмат кўрсатиш учун | 1 910 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 1 | 1 | 1 910 000 | 1 910 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | Урганч Хурматбек Сервис МЧЖ | 100% |
28 | 42 52 120 | Ёзув коғози сотиб олиш учун | 49 536 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 200 | 200 | 30 720 | 6 144 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | "XIVA AKTIV SERVIS" MCHJ | 100% |
29 | 42 52 120 | Ёзув коғози сотиб олиш учун | 49 536 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 150 | 150 | 28 800 | 4 320 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | "KANSLER" mas‘uliyati cheklangan jamiyati | 100% |
30 | 42 52 110 | Принтерлар учун эхтиёт кисмлар ва тонер сотиб олиш учун | 16 270 380 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 1 | 1 | 16 270 380 | 16 270 380 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | ЧП "XON" | 100% |
31 | 42 34 100 | Автотранспорт воситаларига техник хизмат кўрсатиш | 1 347 673,87 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 1 | 1 | 1 347 673,87 | 1 347 673,87 | тасарруфидаги муассасалар автомашиналари учун | тўғридан-тўғри | Хоразм автотех хизмат МЧЖ | 100% |
32 | 42 52 110 | Хизмат автомобиллари учун биринчи тез тиббий ёрдам воситаларини харид қилиш | 1 480 000 | бюджетдан ташқари маблағлар | 10 | 10 | 148 000 | 1 480 000 | тасарруфидаги муассасалар автомашиналари учун | Биржа | OOO "MAGNETIC GROUP" | 100% |
33 | 42 52 110 | Хизмат автомобиллари учун биринчи тез тиббий ёрдам воситаларини харид қилиш | 435 000 | бюджетдан ташқари маблағлари | 3 | 3 | 145 000 | 435 000 | тасарруфидаги муассасалар автомашиналари учун | Биржа | "O'ROZALI SERVIS" MCHJ | 100% |
34 | 42 52 110 | Доска харид қилиш учун | 590 000 | бюджетдан ташқари маблағлар | 1 | 1 | 590 000 | 590 000 | Бошқарма учун | Биржа | KONSTANTA LINE МЧЖ | 100% |
35 | 42 52 110 | Планшет сотиб олиш учун | 2 800 000 | бюджетдан ташқари маблағлари | 1 | 1 | 2 590 000 | 2 590 000 | Бошқарма учун | Биржа | ООО ALLO-MOBILE | 100% |
36 | 42 52 110 | Аккумулиятор сотиб олиш учун | 620 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 1 | 1 | 620 000 | 620 000 | тасарруфдаги автомашина учун | Биржа | "Urganch elektro nur" х/к | 100% |
37 | 42 52 110 | Почта конвертлари сотиб олиш учун | 1 044 000 | бюджетдан ташқари, жамғарма маблағлари | 3600 | 3600 | 290 | 1 044 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | OOO YANGI GULISTON OLOMON BARAKA NUR | 100% |
38 | 43 54 990 | Проектор сотиб олиш учун | 50 400 000 | бюджетдан ташқари маблағлар | 12 | 12 | 4 200 000 | 50 400 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | ООО SAM NATSIONAL GROUP | 100% |
39 | 43 54 920 | Ноутбук сотиб олиш учун | 65 424 000 | бюджетдан ташқари маблағлар | 12 | 12 | 3 290 000 | 39 480 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | ООО "Kingdom of Programmers" | 100% |
Рангли паринтер сотиб олиш учун | 12 | 12 | 2 162 000 | 25 944 000 | ||||||||
40 | 42 52 110 | Доска харид қилиш учун | 4 872 000 | буджетдан ташқари маблағлар | 12 | 12 | 406 000 | 4 872 000 | тасарруфидаги муассасалар эхтиёжи учун | Биржа | TRANSPARENT QUALITY TRADE | 100% |
![]() |
Приложение 4 к Правилам составления, утверждения и представления периодических финансовых отчетов организациями, финансируемыми из Государственного бюджета Республики Узбекистан |
|||||
ОТЧЕТ о движении денежных средств по Фонду развития бюджетной организации |
||||||
на 01.10.2019 | ||||||
Организация: | Хоразм вилоят адлия бошкармаси | |||||
Периодичность: | 1 октября | |||||
Уровень бюджета: | Областной | |||||
Единица измерения: | тыс. сум | |||||
Л/С: | 400121860334017950100009001 | |||||
Показатели | Сумма | |||||
1. Остаток денежных средств на начало года | 187 626,30 | |||||
2. Поступления доходов в отчетный период - всего | 597 807,50 | |||||
2.1 Поступило доходов (поступлений) за отчетный период | 597 807,50 | |||||
в том числе: | ||||||
а) от производства и реализации товаров (работ, услуг) | 91 704,80 | |||||
б) от предоставления в аренду временно не используемых помещений и другого государственного имущества | ||||||
в) от спонсорской (безвозмездной) помощи бюджетным организациям, оказываемой юридическими и физическими лицами | ||||||
г) другие поступления | 506 102,70 | |||||
д) от сэкономленных бюджетных средств в конце последнего рабочего дня отчетного квартала | ||||||
2.2 Поступления за счет остатка прошлого года | ||||||
3. Кассовые расходы, осушествленные в отчетном периоде - всего | 281 933,70 | |||||
3.1 Кассовые расходы | 281 933,70 | |||||
3.2 Возврат остатка(9919, 9818) | ||||||
4. Остаток денежных средств на конец отчетного периода | 503 500,10 | |||||
4.1 Остаток средств на транзитном счете на конец отчетного периода | ||||||
Расшифровка расходов | ||||||
Наименование расходов | категория | статья и подстатья | элемент | Кассовые расходы-всего | Фактические расходы (по субсчету 261) | |
ВСЕГО | X | X | X | 281 933,70 | 371 735,80 | |
Заработная плата | 41 | 10 | 000 | 30 197,20 | 30 197,20 | |
Заработная плата в денежной форме | 41 | 11 | 000 | 30 197,20 | 30 197,20 | |
Основная заработная плата | 41 | 11 | 100 | 30 197,20 | 30 197,20 | |
I-группа "Заработная плата и приравненные к ней платежи" | X | X | X | 30 197,20 | 30 197,20 | |
Взносы / отчисления на социальные нужды | 41 | 20 | 000 | 7 549,30 | 7 549,30 | |
Реально производимые взносы/отчисления на социальные нужды | 41 | 21 | 000 | 7 549,30 | 7 549,30 | |
Единый социальный платеж | 41 | 21 | 100 | 7 549,30 | 7 549,30 | |
II-группа "Начисления на заработную плату" | X | X | X | 7 549,30 | 7 549,30 | |
Проектирование основных средств | 43 | 10 | 000 | 6 308,10 | 6 308,10 | |
Здания | 43 | 11 | 000 | 6 308,10 | 6 308,10 | |
Нежилые здания | 43 | 11 | 200 | 6 308,10 | 6 308,10 | |
III-группа "Капитальные вложения" | X | X | X | 6 308,10 | 6 308,10 | |
РАСХОДЫ ПО ТОВАРАМ И УСЛУГАМ | 42 | 00 | 000 | 96 295,80 | 145 807,40 | |
Командировочные расходы | 42 | 10 | 000 | 28 951,30 | 25 667,90 | |
В пределах республики | 42 | 11 | 000 | 28 951,30 | 25 667,90 | |
Содержание и текущий ремонт | 42 | 30 | 000 | 1 000,00 | 1 000,00 | |
Машины, оборудования и техника | 42 | 34 | 000 | 1 000,00 | 1 000,00 | |
Прочие машины, оборудования, техника и передаточные устройства | 42 | 34 | 900 | 1 000,00 | 1 000,00 | |
Иситиш қозонлари | 42 | 34 | 950 | 1 000,00 | 1 000,00 | |
Расходы запасов материальных оборотных средств | 42 | 50 | 000 | 12 654,40 | 65 696,70 | |
Прочие материальные оборотные средства | 42 | 52 | 000 | 12 654,40 | 65 696,70 | |
Товарно-материальных запасов | 42 | 52 | 100 | 9 118,50 | 62 178,50 | |
Товарно-материальных запасов (кроме бумаги) | 42 | 52 | 110 | 9 118,50 | 62 178,50 | |
Одежды, обуви и постельных принадлежностей | 42 | 52 | 200 | 2 734,10 | 2 734,10 | |
Продуктов питания | 42 | 52 | 300 | 801,90 | 784,10 | |
Другие расходы на приобретение товаров и услуг | 42 | 90 | 000 | 53 690,00 | 53 442,90 | |
Расходы на обучение | 42 | 91 | 000 | 2 405,00 | 2 405,00 | |
Телефонные, телекоммуникационные и информационные услуги | 42 | 92 | 000 | 16 005,90 | 15 921,10 | |
Телефонные, телеграфные и почтовые услуги | 42 | 92 | 100 | 16 005,90 | 15 921,10 | |
Прочие расходы на приобретение товаров и услуг | 42 | 99 | 000 | 35 279,10 | 35 116,70 | |
Прочие расходы на приобретение товаров и услуг | 42 | 99 | 990 | 35 279,10 | 35 116,70 | |
РАСХОДЫ ПО ОСНОВНЫМ СРЕДСТВАМ | 43 | 00 | 000 | 132 460,40 | 172 750,80 | |
Приобретение основных средств | 43 | 50 | 000 | 132 460,40 | 172 750,80 | |
Здания | 43 | 52 | 000 | 80 287,40 | ||
Жилые здания | 43 | 52 | 100 | 8 741,00 | ||
Нежилые здания | 43 | 52 | 200 | 71 546,40 | ||
Машины, оборудования и техника | 43 | 54 | 000 | 130 260,40 | 89 980,40 | |
Транспортные средства | 43 | 54 | 100 | 11 149,40 | ||
Прочие машины и оборудование | 43 | 54 | 900 | 130 260,40 | 78 830,90 | |
Мебель и офисное оборудование | 43 | 54 | 910 | 11 990,60 | ||
Компьютерное оборудование, вычислительная, аудио-видео техника, информационная технология и принадлежности | 43 | 54 | 920 | 70 718,30 | 47 744,20 | |
Приборы учета электроэнергии и коммунальных услуг | 43 | 54 | 930 | 250,10 | ||
Иситиш қозонлари | 43 | 54 | 950 | 4 310,10 | 287,30 | |
Прочая техника | 43 | 54 | 990 | 55 232,00 | 18 558,70 | |
Другие виды расходов по приобретению основных средств | 43 | 55 | 000 | 2 200,00 | 2 483,10 | |
Библиотечный фонд | 43 | 55 | 300 | 2 200,00 | 2 483,10 | |
СОЦИАЛЬНЫЕ ПОСОБИЯ | 47 | 00 | 000 | 6 923,00 | 6 923,00 | |
Социальные пособия работодателей | 47 | 30 | 000 | 6 923,00 | 6 923,00 | |
Социальные пособия, предоставляемые работодателями в денежной форме | 47 | 31 | 000 | 6 923,00 | 6 923,00 | |
ДРУГИЕ РАСХОДЫ | 48 | 00 | 000 | 2 200,00 | 2 200,00 | |
Различные прочие расходы | 48 | 20 | 000 | 2 200,00 | 2 200,00 | |
Текущие | 48 | 21 | 000 | 2 200,00 | 2 200,00 | |
Различные прочие расходы | 48 | 21 | 100 | 2 200,00 | 2 200,00 | |
Электрон давлат харидларида иштирок этиш учун закалат тулови харажатлари | 48 | 21 | 140 | |||
Прочие расходы | 48 | 21 | 190 | 2 200,00 | 2 200,00 | |
IV-группа "Другие расходы" | X | X | X | 237 879,20 | 327 681,20 |
![]() |
Приложение № 2 к Правилам составления, утверждения и представления месячных, квартальных и годовых бухгалтерских отчетов организациями, финансируемыми из Государственного бюджета Республики Узбекистан |
||||||||
О Т Ч Е Т об исполнении сметы расходов |
|||||||||
на 01.10.2019 | |||||||||
Наименование организации: | Хоразм вилоят адлия бошкармаси | ||||||||
Раздел 7033 подраздел 602 глава 009 | |||||||||
Отчетный период: | 1 октября | ||||||||
Министерство: | |||||||||
Уровень бюджета: | |||||||||
Еденица измерения: тыс. сум | |||||||||
Л/С: | 100021860334017033602009001 | ||||||||
Категория |
Статья и подстатья |
Элемент | Наименование расходов | Код строки |
Утвержденный (уточненный) план |
Профинан- сировано за отчетный период |
Всего кассовых расходов |
Всего фактические расходы |
|
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
41 | 10 | 000 | Заработная плата | 01 | 594 028,0 | 581 632,3 | 581 632,3 | 616 106,8 | |
41 | 11 | 000 | Заработная плата в денежной форме | 02 | 594 028,0 | 581 632,3 | 581 632,3 | 616 106,8 | |
41 | 11 | 100 | Основная заработная плата | 03 | 594 028,0 | 581 632,3 | 581 632,3 | 616 106,8 | |
47 | 11 | 100 | Пособия | 04 | 5 623,4 | 5 623,4 | 5 890,0 | ||
47 | 11 | 120 | Пособия по временной нетрудоспособности | 05 | 5 623,4 | 5 623,4 | 5 890,0 | ||
X | X | X | I-группа "Заработная плата и приравненные к ней платежи" | 06 | 594 028,0 | 587 255,8 | 587 255,8 | 621 996,8 | |
41 | 20 | 000 | Взносы / отчисления на социальные нужды | 07 | 148 463,0 | 144 908,5 | 144 908,5 | 154 526,7 | |
41 | 21 | 000 | Реально производимые взносы/отчисления на социальные нужды | 08 | 148 463,0 | 144 908,5 | 144 908,5 | 154 526,7 | |
41 | 21 | 100 | Единый социальный платеж | 09 | 147 963,0 | 144 408,5 | 144 408,5 | 154 026,7 | |
41 | 21 | 200 | Другие взносы/отчисления на социальные нужды | 10 | 500,0 | 500,0 | 500,0 | 500,0 | |
X | X | X | II-группа "Начисления на заработную плату" | 11 | 148 463,0 | 144 908,5 | 144 908,5 | 154 526,7 | |
42 | 00 | 000 | РАСХОДЫ ПО ТОВАРАМ И УСЛУГАМ | 12 | 39 258,0 | 37 019,9 | 36 385,2 | ||
42 | 10 | 000 | Командировочные расходы | 13 | 600,0 | 600,0 | 600,0 | ||
42 | 11 | 000 | В пределах республики | 14 | 600,0 | 600,0 | 600,0 | ||
42 | 20 | 000 | Коммунальные услуги | 15 | 15 500,0 | 14 858,5 | 14 858,5 | ||
42 | 21 | 000 | Электроэнергия | 16 | 5 400,0 | 5 399,9 | 5 399,9 | ||
42 | 22 | 000 | Природный газ | 17 | 9 200,0 | 9 199,8 | 9 199,8 | ||
42 | 24 | 000 | Холодная вода и канализация | 18 | 900,0 | 258,8 | 258,8 | ||
42 | 50 | 000 | Расходы запасов материальных оборотных средств | 19 | 1 000,0 | ||||
42 | 52 | 000 | Прочие материальные оборотные средства | 20 | 1 000,0 | ||||
42 | 52 | 100 | Товарно-материальных запасов | 21 | 1 000,0 | ||||
42 | 52 | 110 | Товарно-материальных запасов (кроме бумаги) | 22 | 1 000,0 | ||||
42 | 90 | 000 | Другие расходы на приобретение товаров и услуг | 23 | 22 158,0 | 21 561,4 | 20 926,7 | ||
42 | 92 | 000 | Телефонные, телекоммуникационные и информационные услуги | 24 | 6 000,0 | 5 414,0 | 4 779,2 | ||
42 | 92 | 100 | Телефонные, телеграфные и почтовые услуги | 25 | 3 120,0 | 2 534,0 | 1 899,2 | ||
42 | 92 | 200 | Информационные и коммуникационные услуги | 26 | 2 880,0 | 2 880,0 | 2 880,0 | ||
42 | 99 | 000 | Прочие расходы на приобретение товаров и услуг | 27 | 16 158,0 | 16 147,4 | 16 147,4 | ||
42 | 99 | 990 | Прочие расходы на приобретение товаров и услуг | 28 | 16 158,0 | 16 147,4 | 16 147,4 | ||
X | X | X | IV-группа "Другие расходы" | 29 | 39 258,0 | 37 019,9 | 37 019,9 | 36 385,2 | |
X | X | X | ВСЕГО | 30 | 781 749,0 | 769 184,2 | 769 184,2 | 812 908,6 |
![]() |
Приложение № 2 к Правилам составления, утверждения и представления месячных, квартальных и годовых бухгалтерских отчетов организациями, финансируемыми из Государственного бюджета Республики Узбекистан |
||||||||
О Т Ч Е Т об исполнении сметы расходов |
|||||||||
на 01.10.2019 | |||||||||
Наименование организации: | Хоразм вилоят адлия бошкармаси | ||||||||
Раздел 7033 подраздел 602 глава 009 | |||||||||
Отчетный период: | 1 октября | ||||||||
Министерство: | |||||||||
Уровень бюджета: | |||||||||
Еденица измерения: тыс. сум | |||||||||
Л/С: | 100021860334017033602009002 | ||||||||
Категория |
Статья и подстатья |
Элемент | Наименование расходов | Код строки |
Утвержденный (уточненный) план |
Профинан- сировано за отчетный период |
Всего кассовых расходов |
Всего фактические расходы |
|
А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
41 | 10 | 000 | Заработная плата | 01 | 466 648,0 | 450 281,3 | 450 281,3 | 469 926,8 | |
41 | 11 | 000 | Заработная плата в денежной форме | 02 | 466 648,0 | 450 281,3 | 450 281,3 | 469 926,8 | |
41 | 11 | 100 | Основная заработная плата | 03 | 466 648,0 | 450 281,3 | 450 281,3 | 469 926,8 | |
47 | 11 | 100 | Пособия | 04 | 8 300,1 | 8 300,1 | 8 300,1 | ||
47 | 11 | 120 | Пособия по временной нетрудоспособности | 05 | 8 300,1 | 8 300,1 | 8 300,1 | ||
X | X | X | I-группа "Заработная плата и приравненные к ней платежи" | 06 | 466 648,0 | 458 581,3 | 458 581,3 | 478 226,8 | |
41 | 20 | 000 | Взносы / отчисления на социальные нужды | 07 | 116 837,0 | 113 245,3 | 113 245,3 | 117 844,7 | |
41 | 21 | 000 | Реально производимые взносы/отчисления на социальные нужды | 08 | 116 837,0 | 113 245,3 | 113 245,3 | 117 844,7 | |
41 | 21 | 100 | Единый социальный платеж | 09 | 116 474,0 | 112 882,3 | 112 882,3 | 117 481,7 | |
41 | 21 | 200 | Другие взносы/отчисления на социальные нужды | 10 | 363,0 | 363,0 | 363,0 | 363,0 | |
X | X | X | II-группа "Начисления на заработную плату" | 11 | 116 837,0 | 113 245,3 | 113 245,3 | 117 844,7 | |
42 | 00 | 000 | РАСХОДЫ ПО ТОВАРАМ И УСЛУГАМ | 12 | 13 798,0 | 10 277,3 | 8 228,1 | ||
42 | 10 | 000 | Командировочные расходы | 13 | 4 250,0 | 2 929,2 | 879,2 | ||
42 | 11 | 000 | В пределах республики | 14 | 4 250,0 | 2 929,2 | 879,2 | ||
42 | 20 | 000 | Коммунальные услуги | 15 | 5 150,0 | 3 048,1 | 3 040,1 | ||
42 | 21 | 000 | Электроэнергия | 16 | 2 700,0 | 900,0 | 900,0 | ||
42 | 22 | 000 | Природный газ | 17 | 2 300,0 | 1 999,8 | 1 999,8 | ||
42 | 24 | 000 | Холодная вода и канализация | 18 | 150,0 | 148,4 | 140,4 | ||
42 | 50 | 000 | Расходы запасов материальных оборотных средств | 19 | 8,8 | ||||
42 | 52 | 000 | Прочие материальные оборотные средства | 20 | 8,8 | ||||
42 | 52 | 100 | Товарно-материальных запасов | 21 | 8,8 | ||||
42 | 52 | 110 | Товарно-материальных запасов (кроме бумаги) | 22 | 8,8 | ||||
42 | 90 | 000 | Другие расходы на приобретение товаров и услуг | 23 | 4 398,0 | 4 300,0 | 4 300,0 | ||
42 | 92 | 000 | Телефонные, телекоммуникационные и информационные услуги | 24 | 4 398,0 | 4 300,0 | 4 300,0 | ||
42 | 92 | 100 | Телефонные, телеграфные и почтовые услуги | 25 | 1 998,0 | 1 900,0 | 1 900,0 | ||
42 | 92 | 200 | Информационные и коммуникационные услуги | 26 | 2 400,0 | 2 400,0 | 2 400,0 | ||
42 | 99 | 000 | Прочие расходы на приобретение товаров и услуг | 27 | |||||
42 | 99 | 990 | Прочие расходы на приобретение товаров и услуг | 28 | |||||
X | X | X | IV-группа "Другие расходы" | 29 | 13 798,0 | 10 277,3 | 10 277,3 | 8 228,1 | |
X | X | X | ВСЕГО | 30 | 597 283,0 | 582 103,9 | 582 103,9 | 604 299,6 |
Жорий йилнинг 27 сентябрь куни Урганч Давлат Университетида Ўзбекистон Республикаси адлия вазирлиги ҳамда Хоразм вилоят адлия бошқармаси ходимлари томонидан “Сайловларда ёшларнинг фаоллиги” мавзусида ҳуқуқий тарғибот тадбири ўтказилди. Мазкур тарғибот тадбирида яқинлашиб келаётган Ўзбекистон Республикаси Олий Мажлисига, вилоят, туман ва шаҳар халқ депутатлари кенгашларига сайловларда ёшларнинг иштироки, шу билан бирга Ўзбекистон Республикасининг 2019 йил
25 июндаги “Сайлов кодексини тасдиқлаш тўғрисида”ги Қонунининг мазмун-моҳияти ёшларга тушунтирилди. Тадбир жараёнида вилоят адлия бошқармаси томонидан сайлов қонунчилиги бўйича тайёрланган буклетлар йиғилиш иштирокчиларига тарқатилди.
Жорий йилнинг 26 сентябрь куни Хоразм вилоят адлия бошқармаси, ходимлари томонидан Ўзбекистон Республикаси Президенти Администрацияси ҳузуридаги Ахборот ва оммавий комуникациялар агентлиги Хоразм вилоят ҳудудий бошқармаси билан биргаликда 2017 йил
3 январдаги “Коррупцияга қарши курашиш тўғрисида”ги Ўзбекистон Республикасининг Қонунининг мазмун-моҳиятини тушунтиришга қаратилган “Коррупция – ҳалокатга йўл” мавзусида матбуот анжумани ўтказилди. Мазкур матбуот анжумани оммавий ахборот восилари ҳамда идора ва ташкилотларнинг матбуот хизмати ходимлари иштирокида ўтказилди. Тадбир тафсилотлари маҳаллий телеканаллар томонидан тасвирга олинди.
ХОРАЗМ ВИЛОЯТ АДЛИЯ БОШҚАРМАСИ ТИЗИМИДАГИ
МАВЖУД БЎШ ИШ ЎРИНЛАРИ ҲАҚИДА МАЪЛУМОТ
№ |
Вакант лавозим номи |
Ойлик маоши |
Малакага оид талаблар |
Асосий вазифаси |
|
||
ХОРАЗМ ВИЛОЯТ ДАВЛАТ НОТАРИАЛ ИДОРАСИ НОТАРИУС СТАЖЕРЛАРИ |
|
||||||
1 |
Урганч шаҳар 4-сон давлат нотариал идораси нотариус стажёри |
1 200 000 (Бундан ташқари шахсий устама пуллари) |
Олий, Ҳуқуқшунос |
нотариал идорада иш юритиш; нотариал ҳужжатларнинг лойиҳаларини тайёрлаш; статистик ҳисоботларни тузиш ва таҳлил қилишда қатнашиш; нотариал амалиётни умумлаштиришда иштирок этиш; архив ишларини юритишни ўрганиш.
(Амалдаги тартибга кўра стажировкани ўтаган, малака имтихонини топширган, 3 йиллий юридик стажга эга бўлган Ўзбекистон Республикаси фуқаролари нотариус лавозимига ўтказиладиган танловда қатнашиши мумкин.) |
|
||
2 |
Урганч шаҳар 5-сон давлат нотариал идораси нотариус стажёри |
|
|||||
3 |
Қўшкўпир тумани 2-сон давлат нотариал идораси нотариус стажёри |
|
|||||
4 |
Гурлан тумани 1-сон давлат нотариал идораси нотариус стажери |
|
|||||
ХОРАЗМ ВИЛОЯТ ДАВЛАТ НОТАРИАЛ ИДОРАСИ НОТАРИУС ЁРДАМЧИСИ |
|
|
|||||
1 |
Янгиариқ туман 1-сон ДНИ нотариус ёрдамчиси |
1 200 000 (Бундан ташқари шахсий устама пуллари) |
Олий, Ҳуқуқшунос |
Нотариал ҳаракатларни амалга оширишда иштирок этиш; битимлар, аризалар ва бошқа ҳужжатлар лойиҳаларини тузиш; ҳужжатларнинг кўчирма нусхалари ва дубликатларини, улардан кўчирмаларни тайёрлаш; нотариал ҳаракатларни амалга ошириш масалалари юзасидан тушунтиришлар бериш;
жисмоний ва юридик шахсларга ўз ҳуқуқлари ва қонуний манфаатларини амалга оширишда кўмаклашиш, уларнинг ҳуқуқ юридик жиҳатдан бехабарлик жисмоний ва юридик шахслар зарарига фойдаланмаслиги учун амалга оширилаётган нотариал ҳаракатларнинг оқибатлари ҳақида уларни огоҳлантириш; ҳар ой ва чоракда амалга оширилган нотариал ҳаракатлар бўйича тасдиқланган шакл асосида ҳисоботлар тузилиши ва адлия бошқармасига вақтида топширилишини таъминлашда нотариусга кўмаклашиш; Нотариуснинг топшириғига кўра ҳамда қонун ҳужжатларига мувофиқ бошқа вазифаларни амалга оширади.
(Амалдаги тартибга кўра нотариус ёрдамчиси лавозимида 3 йил ишлаган, малака имтиҳонини топширган Ўзбекистон Республикаси фуқаролари нотариус лавозимига ўтказиладиган танловда қатнашиши мумкин) |
|
||
2 |
Хонқа туман 2-сон давлат нотариал идораси нотариус ёрдамчиси |
|
|||||
3 |
Хива туман давлат нотариал идораси катта нотариус ёрдамчиси |
|
|||||
4
|
Янгибозор тумани давлат нотариал идораси нотариус ёрдамчиси |
|
|||||
|
|
|
|||||
Ойлик иш ҳақидан ташқари ижтимоий ҳимоялашга қаратилган қуйидаги чоралар ва тўловлар таъминланади:
- ойлик иш ҳақига мартаба даражалари учун ва кўп йиллик хизмати учун қўшимчалар (бундан ташқари, мукофот пули, моддий ёрдам ва бошқалар) қўшиб борилади;
- адлия органлари ходимларига бериладиган махсус унвон – мартаба даражалари берилади;
- ходимларнинг озиқ-овқат харажатларини қисман қоплаш учун ҳар ойлик компенсация тўлови (энг кам ойлик иш ҳақи миқдорида адлия бўлимлари учун);
- ходим таътилга чиққанда икки ойлик иш ҳақи фонди миқдорида моддий ёрдам пули;
- ходимга оилавий шароитига кўра ижтимоий муҳофаза қилиш тарзидаги пул маблағи (энг кам ойлик иш ҳақининг 10 баравари миқдорида);
- қишлоқ хўжалиги маҳсулотлари сотиб олиш учун йилда бир маротаба моддий ёрдам (энг кам ойлик иш ҳақининг 10 баравари миқдорида)
- турли хил концерт ва театрларга чипталар ҳамда санаторий ва бошқа даволаш муассасаларига, шунингдек болалар оромгоҳларига йўлланмалар;
- уй-жой шароитларини яхшилашга муҳтож бўлган ходимларга уй-жой сотиб олиш учун беш йилдан кўп бўлмаган муддатга ва энг кам иш ҳақининг минг баробаридан ошмаган миқдорда фоизсиз қарз ажратиш;
- ходимларга уй-жойларни ижарага олганлик (ижарада турганлик) учун компенсация тўлови;
Танловда иштирок этиш истагини билдирган номзодлар 2019 йил 10 октябрь кунига қадар ўз шахсий варақасини Хоразм вилоят адлия бошқармаси Кадрлар бўлимига юборишлари лозим. Юборилаёган маълумотномада номзоднинг яшаш манзили ва телефон рақамлари тўғрисидаги ҳамда қайси иш ўрнига ҳужжат топшириш истаги ҳақидаги маълумотлар ҳам экс эттирилиши керак.
Мурожаат учун телефон: 0-362-228-65-68
ХОДИМЛАРНИ ИШГА ҚАБУЛ ҚИЛИШНИНГ УМУМИЙ ТАЛАБЛАРИ
ВА ТАНЛОВ ЎТКАЗИШ ТАРТИБИ
Меҳнат кодексининг 72-моддасида меҳнат шартномасини тузиш ҳақидаги келишувдан олдин қўшимча ҳолатлар (танловдан ўтиш, лавозимга сайланиш ва бошқалар) бўлиши мумкинлиги белгиланган. Шунингдек, “Коррупцияга қарши курашиш тўғрисида”ги Қонуннинг 19-моддасига асосан давлат бошқаруви соҳасида коррупциянинг олдини олишга доир чора-тадбирларга давлат органлари ходимларининг шахсий ва касбий сифатлар, очиқлик, беғаразлик, адолатлилик ва холислик принциплари асосида танлов бўйича саралаш тизимини жорий этиш киради.
Шунга кўра, Ўзбекистон Республикаси адлия вазирининг 2018 йил
7 июндаги 185-ум-сон буйруғи билан адлия органлари ва муассаларига ишга қабул қилишнинг танлов ўтказиш тартиби белгиланган.
Унга мувофиқ адлия органлари ва муассасаларига ходимларни ишга қабул қилиш бўйича танлов адлия органлари ва муассасаларининг кадрлар таркибини ишчанлик, шахсий ва ахлоқий фазилатлари, маълумоти даражаси ва соғлиғига кўра юклатилган вазифа ва функцияларни бажаришга лаёқатли бўлган ходимлар билан таъминлаш мақсадида ўтказилади.
Адлия органлари ва муассасаларига жинси, ёши, ирқи, миллати, тили, ижтимоий келиб чиқиши, мулкий ҳолати ва мансаб мавқеи, динга бўлган муносабати, эътиқоди, жамоат бирлашмаларига мансублигидан қатъи назар, ўзининг касбий, ишчанлик, шахсий ва ахлоқий фазилатлари, маълумоти даражаси ва соғлиғига кўра адлия органлари
ва муассасаларига юклатилган вазифаларни бажаришга қодир бўлган Ўзбекистон Республикаси фуқаролари ишга қабул қилинади.
Қонун ҳужжатларида ёки Ўзбекистон Республикаси адлия вазири томонидан тегишли лавозим ёки адлия органлари ва муассасаларининг таркибий бўлинмаси тоифаси ва ўзига хос хусусиятидан келиб чиқиб, лавозимларнинг айрим тоифаларига тайинлаш учун қўшимча талаблар (касбий тайёргарлик даражасига кўра, иш стажи ва ҳоказо) белгиланиши мумкин.
Танлов адлия органлари ва муассасаларининг раҳбарлари томонидан ташкил этиладиган Адлия органлари ва муассасаларига ишга қабул қилиш бўйича махсус комиссия (бундан буён матнда Махсус комиссия деб юритилади) томонидан ўтказилади.
Махсус комиссия тегишли адлия органи ёки муассасаси ходимлари орасидан камида беш кишидан иборат таркибда бир йил муддатга тузилади.
Адлия органлари ва муассасаларида тегишли раҳбар Махсус комиссия раиси ҳисобланади. Махсус комиссия таркибига киритилган раҳбар ўринбосарларидан бири комиссия раиси ўринбосари этиб тайинланади.
Марказий аппаратда комиссия таркиби Ўзбекистон Республикаси адлия вазири томонидан тасдиқланади.
Махсус комиссиянинг ишчи органи бўлиб адлия органлари ва муассасаларининг кадрлар соҳасига масъул таркибий бўлинмаси ҳисобланади. Махсус комиссия йиғилиши аъзоларининг камида 2/3 (учдан икки) қисми қатнашган тақдирда ваколатли ҳисобланади.
Танлов ўтказиш жараёнида номзодлар техник воситалардан фойдаланган ҳолда аудио ва видео ёзувлардан фойдаланиш қатъиян тақиқланади. Ушбу талабни бузган номзодларни ишга қабул қилиш рад этилади.
Танлов қуйидаги босқичлардан иборат:
бўш иш ўрнига танлов ўтказилиши ҳақида эълон бериш;
бўш иш ўрнига ҳужжат топширган номзодларни дастлабки ўрганиш;
номзод билан унинг назарий билимлари ва касбий лаёқатини аниқлаш юзасидан суҳбат ўтказиш;
номзоднинг назарий билимлари ва таҳлил қилиш қобилиятини тест саволлари воситасида баҳолаш (Комиссия ушбу босқични ўтказиш ёки ўтказмаслик масаласини ҳал қилади);
номзодни вазирлик марказий аппарати билан келишиш (адлия органлари
ва муассасаларининг вазирлик номенклатурасига кирадиган лавозимлари бўйича).
Меҳнат кодексининг 57-моддасида ҳар ким иш берувчига бевосита мурожаат қилиш орқали иш жойини эркин танлаш ҳуқуқига эгалиги белгиланган. Шунга кўра, номзод қайси адлия органи ёки муассасасига ишга кириш истаги бўлса,
шу адлия органи ва муассасасига бевосита танловда иштирок этиш ҳақида ариза билан мурожаат қилиши лозим.
Танловда иштирок этиш тўғрисидаги аризага қуйидаги ҳужжатлар илова қилинади:
Ходимнинг шахсий варақаси (сўровнома, анкета ёки маълумотнома-объективка);
диплом (дипломдан кўчирма)нинг нусхаси, чет элда ўқиган бўлса, дипломи нострификациядан ўтганлигини тасдиқловчи гувоҳнома, олий ёки ўрта махсус, касб-ҳунар таълим муассасаларининг битирувчи курсларида таълим олаётганлар бундан мустасно;
номзоднинг паспорт нусхаси.
Танловда қатнашиш учун номзод томонидан тақдим этилган ҳужжатлар қайтарилмайди.
Бундан ташқари, танловдан ижобий натижага эришган номзод томонидан қонун ҳужжатларида белгиланган ишга кириш учун ҳужжатлар рўйхати ўз вақтида тўлиқ тақдим қилинмаганда ёки била туриб сохта ҳужжатлар ёхуд ёлғон маълумотлар тақдим этилган тақдирда номзодни ишга қабул қилиш рад этилади. Ишга қабул қилинган ходим томонидан ишга кириш жараёнида била туриб сохта ҳужжатлар ёхуд ёлғон маълумотлар тақдим этилганлиги аниқланган ҳолларда ходимни хатти-ҳаракатлари юзасидан хизмат текшируви ўтказилади ҳамда унинг хатти-ҳаракатларига ҳуқуқий баҳо берилади.
Танловда иштирок этиш учун тақдим этилган ҳужжатлар Ишчи орган томонидан қабул қилинади.
Ариза ва унга илова қилинган ҳужжатлар белгиланган тартибда тегишли адлия органи ёки муассасасининг девонхонасида рўйхатдан ўтказилади.
Ишчи орган томонидан эълонда белгиланган ҳужжат қабул қилиш муддати тугагандан сўнг 15 календарь кун муддатда номзоднинг ҳужжатлари лавозимга қўйиладиган малака талабларига мувофиқ келиши, заруриятга қараб номзоднинг яшаш жойи, иш жойи ва ўқиш жойидан номзод ҳақидаги маълумотларни дастлабки тарзда ўрганиб чиқилади. Ўрганиб чиқиш натижаларига кўра, Ишчи орган томонидан Махсус комиссия раиси билан келишилган ҳолда танлов ўтказиш кунини белгилайди ва номзодга танлов ўтказиш вақти ва жойи ҳақида алоқа воситалари (қоида тариқасида телефон орқали) орқали етказилади.
Ўрганиш жараёнида номзодни адлия органлари ва муассасаларига ишга қабул қилиш учун тўсқинлик қилувчи ҳолатлар қонун ҳужжатларида мавжудлиги аниқланса, номзодга бу ҳақда мурожаат қилувчининг сўровига асосан алоқа воситалари орқали ёзма ёки оғзаки асослантирилган жавоб берилади.
Махсус комиссия томонидан номзоднинг назарий билимлари ва касбий лаёқатини аниқлаш юзасидан суҳбат ўтказилади.
Комиссия суҳбат жараёнида номзоднинг соҳадаги тегишли тайёргарлиги ва малакасини, шунингдек касбий лаёқати даражаси, маънавий фазилатлари, қобилиятини аниқлайди. Суҳбат жараёнида номзодга лавозим хусусиятидан келиб чиқиб компьютер саводхонлигининг минимал даражаси бўйича талабларга мувофиқлиги бўйича, шунингдек унинг шахсий ҳужжатларида келтирилган маълумотларни аниқлаштириш юзасидан саволлар ҳам берилиши, шунингдек, танлов эълон қилинган бўш иш ўрнининг хусусиятидан келиб чиққан ҳолда бошқа соҳа мутахассислари ҳам номзодга саволлар бериш ва жавоблар бўйича ўз хулосасини баён этиш учун овоз бериш ҳуқуқисиз таклиф этилиши мумкин.
Шунингдек, номзоднинг орфографик ва пунктуацион саводхонлигини баҳолаш мақсадида ёзма иш – диктант олиниши мумкин.
Номзод билан ўтказилган суҳбат натижасида ишга ёки жамоатчи ёрдамчиликка қабул қилиш рад этилган, шунингдек танловда иштирок этиши рад этилган ёки вазирлик томонидан маъқулланмаган (адлия органлари ва муассасаларининг вазирлик номенклатурасига кирувчи лавозимлар бўйича) номзод камида уч ойдан кейин такроран мурожаат қилиши мумкин.
Қуйидаги шахслар адлия органлари ва муассасаларига ишга қабул қилинмайди:
Ўзбекистон Республикаси фуқароси бўлмаган шахслар;
ўн олти ёшга тўлмаган шахслар;
белгиланган тартибда муомалага лаёқатсиз ёки муомала лаёқати чекланган
деб топилган шахслар;
илгари ўз касбий фаолиятига мос келмайдиган қилмишлар содир этганлиги учун олдинги иш жойидан белгиланган тартибда бўшатилган шахслар;
адлия органи ёки муассасасининг ишлаб турган ходими билан яқин қариндош
ёки қуда-анда бўлса (ота-оналар, ака-укалар, опа-сингиллар, фарзандлар, эр-хотинлар, шунингдек эр-хотинларнинг ота-оналари, ака-укалари, опа-сингиллари ва фарзандлари), агар ишга қабул қилинаётган ёки тайинланаётган лавозим улардан бири иккинчисига бевосита бўйсуниб ёки унинг назорати остида хизмат қилишни тақозо қилса;
ишга кириш учун сохта ҳужжатлар ёки била туриб ёлғон маълумотлар тақдим этган бўлса;
қонун ҳужжатларида белгиланган бошқа ҳолатлар.
Жорий йилнинг 20 сентябрь куни Хива туман адлия бўлими ходимлари томонидан тумандаги давлат бошқарув ҳамда назорат қилувчи органлар билан биргаликда Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йилнинг 31 июлдаги “Пиллачилик тармоғида чуқур қайта ишлашни ривожлантириш бўйича қўшимча чора-тадбирлар тўғрисида”ги қарорининг мазмун-моҳиятини тушунтиришга қаратилган ўқув семинари бўлиб ўтди. Мазкур ўқув семинари тумандаги тадбиркорлик субъектлари ҳамда пиллачилик фаолияти билан шуғулланиш истагида бўлган фуқаролар иштирокида ўтказилди. Тадбир тафсилотлари “Ўзбекистон 24” телеканали ходимлари томонидан тасвирга олинди.
Жорий йилнинг 19 сентябрь куни Янгиариқ туман адлия бўлими ходимлари томонидан тумандаги давлат бошқарув ҳамда назорат қилувчи органлар билан биргаликда Ўзбекистон Республикаси Президентининг
2018 йилнинг 26 апрелдаги “Фермер, деҳқон хўжаликлари ва томорқа ер эгалари фаолиятини такомиллаштириш бўйича қўшимча чора-тадбирлар тўғрисида”ги қарорининг мазмун-моҳиятини тушунтиришга қаратилган ўқув семинари бўлиб ўтди. Мазкур ўқув семинари тумандаги фермер, деҳқон хўжаликлари ва томорқа ер эгалари иштирокида ўтказилди. Тадбир тафсилотлари “Ўзбекистон 24” телеканали ходимлари томонидан тасвирга олинди.